Moro. Satunnaisesti käynnistää hakkaamalla starttia pari sekuntia jonka jälkeen vetää huonosti varsinkin alhaalta. Tyhjäkäynti suht ok ei heijaa mutta pientä vipatusta tuntee kun vaihekeppiä pitelee kädessä. Pako- ja imunokan tunnistin vaihettu, tuoreet öljyt ja suodattimet pl. PA-suodatin kun ei kuulu huolto-ohjelmaan. Antanut aiemmin vikakoodia nokan imutunnistimesta, ennen anturin vaihtoa. Välillä toimii viikkoja, tai päiviä ilman mitään ja vetää tosi hyvin. Huonon käynnistyksen jälkeen ajoa ontuen jonka jälkeen heti sammuksiin ja uuelleen käyntiin niin vikaa ei saa aina välttämättä etsimälläkään uudestaan. Tätähän tuntuu olleen ilmoilla iät ja ajat mutta anturien vaihto ei toistaiseksi ole tuottanut tulosta. Ei sytytä vikavaloja, mutta se minkä olen huomannut niin käynnistyksien välillä saattaa ulkolämpötila vaihtua, esim ensin on +2.5c ulkona (mikä varmaan todellisuudessakin on) ja käynnistyy huonosti. Sittemmin kun käynnistää uudelleen tulee epärealistiset -3.5c ja sää on pysynyt täysin samana. Ei havaittuja imuvuotoja.Kilsoja 262. Ideoita??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
323ci vedot kateissa, välillä
Collapse
X
-
Originally posted by T.H.O.M.A.S View PostOliko vaihdetut anturit orkkiksia vai tarvike? Itse painin vastaavan ongelman kanssa(m52b28tu) ja orkkis imunokan anturilla oireet hävisi. Aluksi mulla herjasi imunokan anturia ja herjat kyllä loppui tarvikeanturin vaihdolla mutta oireet ei.Myydään:
Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46
K-S Connection
Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
Comment
-
-
Noniin kirjoitellaas tänne vähän myöhässä, mutta kuitenkin.. Eli kuten T.H.O.M.A.S sanoi, vaihdoin ko. tarvikeanturin BMW:n omaan vastaavaan anturiin, jonka jälkeen auto on toiminut moitteetta! Että tattista vaan!
Comment
-
-
Originally posted by Aleksey View PostNoniin kirjoitellaas tänne vähän myöhässä, mutta kuitenkin.. Eli kuten T.H.O.M.A.S sanoi, vaihdoin ko. tarvikeanturin BMW:n omaan vastaavaan anturiin, jonka jälkeen auto on toiminut moitteetta! Että tattista vaan!
Comment
-
Comment