Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Konetilan pesu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kulmala
    Bimmer Rookie
    • Jun 2003
    • 191
    • Rovaniemi

E46 Konetilan pesu

pitäs pestä se konetila kun sinne on pölyä ja muuta hiekkaa lentänyt, ei onneksi imopia kiven lohkareita Elikkä pitääkö sieltä suojata joitan arkoja kohtia tms? vai voiko pestä ihan huoletta koko konetilan? Ei varmaan kovin kauheasti kannata laittaa baareja tuohon firman "teollisuuskärcheriin"
    Audi A4 Avant 1.8T
    BMW e46 -02
  • Tuuve
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 733
    • Pk-seutu

Mä oon yleensä moottorinpesun yhteydessä suojannut akun, tulpat, sekä laturin.
    Tulpathan tuossa on suojakatteen alla, akku takakontissa, joten laturi lienee ainut minkä itse suojaisin.
    BMW X5 E53 4.8is

Comment

• mailman
      BTCF Member
      • Jul 2003
      • 8003
      • Vantaa

Searchilla löytyy aika hyvä kertomus Ballelta, jossa hinkataan parin E46:n konehuoneet kuntoon
      G01 ///M40i '19
      F48 xDrive20i ///M-Sport '18
      E39 ///M5 '00

Comment

• Kulmala
        Bimmer Rookie
        • Jun 2003
        • 191
        • Rovaniemi

No niin sain biilin pestyä. siinä sit huomasin kun pesin ulkoa sen jälkeen että kuskinpuolen etuparkki palaa, ei mitään muuta valoa. kävin ottaan virrat kokonaan pois ja katkasijasta valot pois. ei vaikuta. Siinä sit ekana mieleen että menikö nyt vettä jonnekkin mihin sitä ei sais mennä, ja kokeileen johtoja ja käyttään lamppua pois yms. sitten huomasin että takanakin palaa kuskinpuolen parkki. siinä sit kapiiniin uudelleen tutkimaan ja huomasin että vilkun viiksi oli päällä ja kuskinpuolenseisonta parkit päällä. Ai että kiviputos sydämeltä
        Audi A4 Avant 1.8T
        BMW e46 -02

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎