Moi,
Elikkäs auto tykkää hieman viheltää tietyllä kaasun asennolla. Kylmänä kuuluu kiihdyttäessä voimakkaammin. Ei esim. 1-vaihteella ollenkaan, mutta 2-vaihteella siinä vähän yli 2000rpm ja häviää saman tien kun kierrokset nousee enemmän tai vastavuoroisesti laskevat. 3-, 4- ja 5- vaihteella sama homma varsinkin kylmänä. Koneen lämmettyä vihellystä ei enää kuule kuin matalasti 4- tai 5-vaihteella ja on täysin kaasun asennosta riippuvainen. Jos esim. ajaa 5-vaihteella 90km/h, niin voi kuulua matalaa viheltämistä, mutta jos ajaa tasaisesti esim. 80km/h tai 100km/h ei kuulu mitään.
Ääni lähes identtinen kuten tällä videolla (kylmänä huomattavasti voimakkaampi):
Olisiko fiksummilla mitään parasta arvausta, mistä voisi johtua? IMM ja kaasuläpän väliset haitariputket uusittu. Imuvuodolta omaan korvaan kuulostaisi. Kaikki tehot tuntuu kuitenkin olevan kotona sekä kylmänä, että kuumana ja alavääntökin ihan mallikasta.
Elikkäs auto tykkää hieman viheltää tietyllä kaasun asennolla. Kylmänä kuuluu kiihdyttäessä voimakkaammin. Ei esim. 1-vaihteella ollenkaan, mutta 2-vaihteella siinä vähän yli 2000rpm ja häviää saman tien kun kierrokset nousee enemmän tai vastavuoroisesti laskevat. 3-, 4- ja 5- vaihteella sama homma varsinkin kylmänä. Koneen lämmettyä vihellystä ei enää kuule kuin matalasti 4- tai 5-vaihteella ja on täysin kaasun asennosta riippuvainen. Jos esim. ajaa 5-vaihteella 90km/h, niin voi kuulua matalaa viheltämistä, mutta jos ajaa tasaisesti esim. 80km/h tai 100km/h ei kuulu mitään.
Ääni lähes identtinen kuten tällä videolla (kylmänä huomattavasti voimakkaampi):
Olisiko fiksummilla mitään parasta arvausta, mistä voisi johtua? IMM ja kaasuläpän väliset haitariputket uusittu. Imuvuodolta omaan korvaan kuulostaisi. Kaikki tehot tuntuu kuitenkin olevan kotona sekä kylmänä, että kuumana ja alavääntökin ihan mallikasta.
Comment