Eli kyseinen 99vuoden E46 m52b28tu kerää painetta jäähdytysjärjestelmään, siten että ylä-ja alavesiletku on lähes kiven kovia lämpimänä ajaessa vaikka 10km. 10kilsan jälkeen kun korkin avaa pulputtaa 1-2L vettä ulos, ja sama toistuu aina. Kannentiivistettä epäiltiin, mutta kansiremppa nyt tehty ja silti sama homma, onko mitään ideoita mikä vois olla?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 m52b28 kerää painetta jäähdytysjärjestelmään
Collapse
X
-
Tai paisarinkorkki, ja nyt sitten ainakin on ongelmia tiedossa, kun on kansi otettu pois, ellei ole pultteja löysätty samoin kuin kiristetään, eli kolmessa vaiheessa, muuten parista viimeisestä pultinreiästä nousee kierteet ylös, ja sitten vituttaa.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Letkut kuuluukin olla kovia ja nesteet pulppuaa ihan varmasti pihalle jos kuumana avaa korkin. Vain kylmänä saa korkin avata. Kuvauksen perusteella kuullostaa vielä varsin normaalilta. Ja jos korkki on ehjä, niin se kyllä työntää nesteet pihalle jos painetta on liikaa. Jos ei työnnä, niin kaikki ok.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
M52TU:ssa ja uudemmissa on sähköisesti ohjattu termostaatti, moottorin lämpötila on kevyessä ajossa ~110 astetta ja korkin avaamalla kuumana systeemi kiehuttaa nestettä ulos. Letkut taas kuuluukin paineistetussa systeemissä olla sangen kovat silloin kun järjestelmässä on oikea paine.
Jos lämppäristä tulee lämmintä niin vaikuttaisi ettei ole mitään ongelmaa......
Comment
-
Comment