Luulin, että alatukivarren vaihto on helppo homma...
Hanttarin puolella väänsin solmuun vanhan hyvin palvelleen pallonivelen irrotustyökalun ja hakkasin kierteen päätä lekalla. Irtosi vasta, kun irrotin koko navan ja kiinnitin sen viilapenkkiin. Kaveri lämmitti pillillä ympäriltä punahehkuun, ja tappi irtosi KOVAA lyömällä.
Olisi tarkoitus vaihtaa kuskinpuoleinen viikonloppuna, eikä samanlainen jumppa innostaisi. Onko tähän jotain hyväksihavaittua tekniikkaa / työkalua, että kartion saisi pois ihan navan ollessa autossa kiinni?
Hanttarin puolella väänsin solmuun vanhan hyvin palvelleen pallonivelen irrotustyökalun ja hakkasin kierteen päätä lekalla. Irtosi vasta, kun irrotin koko navan ja kiinnitin sen viilapenkkiin. Kaveri lämmitti pillillä ympäriltä punahehkuun, ja tappi irtosi KOVAA lyömällä.
Olisi tarkoitus vaihtaa kuskinpuoleinen viikonloppuna, eikä samanlainen jumppa innostaisi. Onko tähän jotain hyväksihavaittua tekniikkaa / työkalua, että kartion saisi pois ihan navan ollessa autossa kiinni?
Comment