mikäs on autossa vikana kun ei tule kipinää eikä bensapumppu lähde päälle sammu ajossa yhtäkkii ja eikä ole lähtennyt enään käyntiin bensapumppu on vaihdettu.pumpun saa päälle vaan kun pistää releeseen hyppylangat ja pistää maan runkoon kiinni mutta silloin pumppu käy kokoajan autona siis bmw 318 e46 vm 2002
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw 318 ei käynnisty
Collapse
X
-
siis obd:lla katottu oli uusi kampiakselin anturi mutta tarvike silloin se herjasi nokkakselin anturia ja kampi akselin anturia mutta laitettiin vanha takasiin niin ei herjaa enään mitään koodia ja osaisko joku kertooa että mites sais tos ajoeston nollattua jos se on mennyt päälle.. ja mistäs tommonen vp anturi löytyy
Comment
-
-
Juu sori VauhtiPyörä-anturi tuli aivopieruna - kampiakselin anturia siis tarkoitin..
Millä softalla katsottu? Random obd-mobiilisovelluksella ei pääse ihan kaikkeen kiinni. INPA tai parempi..Last edited by Lundersson; 28-09-2017, 14:46.Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
-
juu meillä on tossa joku tommonen obd mutta kävi tuossa kaveri läppärin kanssakin kattomassa ihan kunnon laittella siellä sanotiin kampiakselin anturia ja nokkakaselin anturia mutta onko mahollista että menee molemmat samaan aikaan ja vielä bensa pumppu samaan syssyyn. mutta silti tilasin molemmat anturit ja bensapumppukkin on uusittu
Comment
-
-
Jos nokka-akseli anturi on pimeänä niin moottorinohjaus ei anna starttilupaa. Moottorinohjaus pitää saada nokka-akselilta signaali että jako on kunnossa, siksi startti siis pyörii mutta kipinää ja bensaa ei tule. Sama koskee kampianturia - täysin mutuna olen päätellyt että siinä tapauksessa että kampi-anturi antaa viallista signaalia voi koodeja tupsahdella nokka-anturista siinä tapauksessa että niiden keskenäinen toiminta ei täsmää, ts. nokan ja kammen YKK olisi pielessä. Toisaalta olen itse paininut saman tekniikan kanssa varsinkin nokka-antureiden kanssa. 100tkm aikana olen vaihtanut 4 kpl erinäisten ongelmien kanssa mutta en ole saanut ainuttakaan kampi-anturiin liittyvää koodia..Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
-
no kiitos sulle toivottavasti vika olisi niissä.ostin kyllä yhden kampiakselin anturin motonetistä mutta se oli niin huono että se osu kampiakseliin.vikaa ettinny jo 1kk verran.ps oliko se niin että kampi akselin ja nokka akselin anturit pitää olla saman merkkisiäLast edited by jannezz98; 28-09-2017, 20:02.
Comment
-
-
Ei tarvitse olla samat, mutta kannattaa valita laatumerkki. Tarvikkeiden kanssa on melkoista arpapeliä mekaanisella sopivuudellaan ja toiminnallisella luotettavuudella. Bosch, VDO, Siemens tai bmw:n oma on varmin valinta..Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
Comment
-
Comment