Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 ihka solar sensor sekä monta muuta vikaa kts post3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • [Snowboarder]
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2008
    • 2184
    • Karstula

    E46 ihka solar sensor sekä monta muuta vikaa kts post3

    Auto e46 316 1.9(m43) vm99.Kysymys kuuluu mikähän mahtaa tuo solar sensor olla ja onko kaikissa vai varusteista riippuva ? Vaihdettu ihka,koska aiemmin antoi koodia auc sensorista,tämä hävis, mut tuo solar sensor vika tuli tilalle? Tarvitseeko ihka koodausta? Koodeja luettu inpalla ja istalla..löytyy myös muita ohjelmia jos vaatii koodausta,mut niiden käytöstä ei kokemusta
    Last edited by [Snowboarder]; 29-09-2017, 17:43.
    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
    Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
  • Antti O
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6935
    • N/A

    #2
    auc sensor siis on siellä syylärin likellä, ei itse ihka paneelissa.
    Ihan vaan noin ajatuksena, jos sen takia vaihdoit ihka paneelin?

    Comment

    • [Snowboarder]
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2008
      • 2184
      • Karstula

      #3
      Solar sensor?sekä monta muuta vikaa..

      Tämä kyllä oli ihan hyvä tieto mitähän tuo auc sensor ohjaa? Flekti ei nimittäin toimi muuta kuin ilmastointi päällä. Testerillä ohjattuna toimii. Flekti ja ohjainlaite sekä alavesiletkun anturi uusittu. Tää on monivikanen auto. Tyhjäkäynnillä ei tule lämmintä sisälle,lämmöt nousee tyhjäkäynnillä(ei ajaessa),sisällä valot himmenee/kirkastuu. Latausta tutkitaan tänään tarkemmin,testerillä katottuna ei ladannu kuin n13v.. Tää ollu monella korjattavana/tutkittavana ja aina hetken se on toiminu

      Sitten muistelisin et siili vaihettu lähiaikoina,vesipumppu parikertaa.Syyläri/paisari 2v sitten,vesilähtö kannen taakse,ylävesiletku. Ite vaan välikätenä tehny jotain,käyny myös korjaamoilla, vaikka no itekkin asentaja oon mut en bmw hen niin tarkasti perehtyny..

      Eikä tämmösen m43 koneella e46 pitäs mitään raketti tiedettä olla
      Last edited by [Snowboarder]; 29-09-2017, 17:42.
      Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
      Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

      Comment

      • Antti O
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6935
        • N/A

        #4
        Jos nyt en väärin muista se haistelee ilmansaasteita, tarvittaessa laittaa sisäkierron päälle jos ihkasta on valittuna se automaatti sisäkierto..

        Comment

        • [Snowboarder]
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 2184
          • Karstula

          #5
          Originally posted by Antti O View Post
          Jos nyt en väärin muista se haistelee ilmansaasteita, tarvittaessa laittaa sisäkierron päälle jos ihkasta on valittuna se automaatti sisäkierto..
          Joo näin päättelin googlesta kaivettunakin, eli käytännössä turha, eikä yhteydessä nykysiin vikoihin.
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
          Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

          Comment

          • [Snowboarder]
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2008
            • 2184
            • Karstula

            #6
            Lataa maksimissaan 13,7v =miusta liian alhainen? Ollut siis kuluttajat päällä/purettu akkua/kierroksilla ym muut enempää ei lataa. "Normaalisti" lataa luokkaa 13-13.4v... Eikös näissäkin lataus pitäs olla luokkaa 14.3-14.7v? Jännite häviöit mitattu..niitä ei ole. Eli lienee hiilet/jännitteen säädin viimesillään.. Jäähytysneste kiertoon kaivataan lisää vinkkejä. Kansipahvi vika vähä kaukaa haettu kun ei mene nesteet sekasin,nesteen seassa ei pakokaasua.. Jos ois oma niin ois lähteny jo kiertoon ajat sitten
            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
            Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎