Auto käytiin leimaamassa tasana kk.sitten ja hylsy tuli kuskin turvatyynyn merkkivalosta.No,se käytiin resetoimassa,johto kiinni plugiin kone huoneeseen Vikakoodi löytyi ja siellä pajalla se saatiin sammumaan ja leimakin tuli (tietenkin).Nyt pari päivää sitten, 3 viikkoa meni ja 30.9 se tuli taas herjailemaan mittaristoon (jatkuvasti palaa taas)?
Onko tää näissä miten yleinen ongelma ja mitä tässä pitäisi tehdä että sen merkkivalon saa pysymään pimeenä koko ajan.Voisiko joku antaa korjausohjeet jos jollain on sellaiset antaa minulle,ok??
Itse en ole mikään täysi poropeukalo eli jos saisi joltain ohjeita mitä tehdä niin saisin sen tod.näk.itsekin laiteltua kuntoon.
Tietenkin jos jollain olisi ylim.aikaa ja inspistä kyseisen pikku ongelman fiksaamiseen niin tokihan siitä rahallisen korvauksen saisi.
Häiritsee se valo,kun auto on muuten jopa ihan hyvä yksilö.
Onko tää näissä miten yleinen ongelma ja mitä tässä pitäisi tehdä että sen merkkivalon saa pysymään pimeenä koko ajan.Voisiko joku antaa korjausohjeet jos jollain on sellaiset antaa minulle,ok??
Itse en ole mikään täysi poropeukalo eli jos saisi joltain ohjeita mitä tehdä niin saisin sen tod.näk.itsekin laiteltua kuntoon.
Tietenkin jos jollain olisi ylim.aikaa ja inspistä kyseisen pikku ongelman fiksaamiseen niin tokihan siitä rahallisen korvauksen saisi.
Häiritsee se valo,kun auto on muuten jopa ihan hyvä yksilö.
Comment