Announcement

Collapse
No announcement yet.

330cd jarrupoljin menee kovaksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530Driver
    Newbiemmer
    • Nov 2017
    • 6
    • Outokumpu

    330cd jarrupoljin menee kovaksi

    Tämmönen ongelma olis 330d upee cupeessa, eli jarrupoljin meni ihan kovaksi ajosta, kaikki toimi noin 250km ja sitten napsahti kovaksi niinkuin ois joku työntämässä vastaan ainaku polkasee jarrua... Joten apuja nyt kehiin tiedossa on jo jarrutehostin ja työsylinteri optionit mutta onko jotain muuta mistä vois johtua?

    Lisätään vielä tähän että jarrut ei oo tiedottomassa tilassa että toimii kyllä mutta joutuu iso mies seisomaan polkimen päällä että tapahtuu mitää
    Last edited by 530Driver; 30-11-2017, 09:55.
  • Esal
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2009
    • 1344
    • Lempäälä

    #2
    Alipainevuoto? Alipaineellahan se tehostuksen tekee...
    *** E53 X5 3.0d 2005 ***

    Comment

    • 530Driver
      Newbiemmer
      • Nov 2017
      • 6
      • Outokumpu

      #3
      Originally posted by Esal View Post
      Alipainevuoto? Alipaineellahan se tehostuksen tekee...
      Joo sitä huudeltiin kanssa että joku alipainevuoto ois, ite en oo nyt auton lähellä nii kyselen valmiiksi jos joku osais sanoo omasta kokemuksesta tuomion ettei tarvii turhia räjäytellä... Mistään en oo löytäny juttua samasta ongelmasta, aina on tyyliin että poljin palautuu muutaman painalluksen jälkeen tuntoonsa tms mutta tää on kokoajan kova oli sitte käynnissä tai ei eikä auta painelu
      Last edited by 530Driver; 30-11-2017, 09:57.

      Comment

      • atte.o
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2009
        • 894
        • haukipudas

        #4
        jarrutehostimessa vettä.
        E61 M-sport

        Comment

        • 530Driver
          Newbiemmer
          • Nov 2017
          • 6
          • Outokumpu

          #5
          Originally posted by atte.o View Post
          jarrutehostimessa vettä.
          Kuinkas se sitte pääsee sinne tehostimeen?
          Last edited by 530Driver; 30-11-2017, 10:41.

          Comment

          • jr66
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2006
            • 16419
            • Asikkala

            #6
            Originally posted by 530Driver View Post
            Kuinkas se sitte pääsee sinne tehostimeen?
            Kondensoitumalla mutta sitten kaikki tehostimet olisivat vettä täynnä ja pois pelistä :think

            E: tämähän on diesel eli laturin persiissä (?) on alipainepumppu.

            Comment

            • 530Driver
              Newbiemmer
              • Nov 2017
              • 6
              • Outokumpu

              #7
              Originally posted by jr66 View Post
              Kondensoitumalla mutta sitten kaikki tehostimet olisivat vettä täynnä ja pois pelistä :think

              E: tämähän on diesel eli laturin persiissä (?) on alipainepumppu.
              Tiiselihän se
              Last edited by 530Driver; 30-11-2017, 11:23.

              Comment

              • Esal
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2009
                • 1344
                • Lempäälä

                #8
                Originally posted by jr66 View Post
                E: tämähän on diesel eli laturin persiissä (?) on alipainepumppu.


                Alipainepumppu siis tuossa vasemmassa alareunassa...
                *** E53 X5 3.0d 2005 ***

                Comment

                • Clavurion
                  BTCF Member
                  • Feb 2005
                  • 9138
                  • Oulu

                  #9
                  Eiköhän siellä ole tuon alipainepumpun kynsi murtunut, niin nokka-akseli ei enää pyöritä sitä.
                  E39 530dA -02 M-Sport
                  E53 X5 3.0dA -06 Sport
                  * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
                  Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

                  Comment

                  • 530Driver
                    Newbiemmer
                    • Nov 2017
                    • 6
                    • Outokumpu

                    #10
                    Originally posted by Clavurion View Post
                    Eiköhän siellä ole tuon alipainepumpun kynsi murtunut, niin nokka-akseli ei enää pyöritä sitä.
                    No voi nyt isäkissan v**tu... Onkohan se kuinka iso homma vaihella vai vaihtaako suosista koko pumpun heti?

                    Comment

                    • 530Driver
                      Newbiemmer
                      • Nov 2017
                      • 6
                      • Outokumpu

                      #11
                      Alipainepumppu mennyt!! Homma hoidossa kiitos kaikille! 👊

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎