Announcement

Collapse
No announcement yet.

-02 e46 paaliin vai myyntiin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16419
    • Asikkala

    #16
    Originally posted by Kojontti View Post
    Meillä on ollut helppoa tuon paremman puoliskon suhteen:

    Neliveto, Luotettava.

    Sitten kun lukee rivienvälistä niin ei oo enää niin helppoa... Eli:

    Lämmin, ei saa kuluttaa paljoa, ei saa jäädä pohjastaan kiinni, nahkasisusta mielellään. JA MITÄÄN VANHAA PASKAA ON TURHA TARJOTA

    Nyt on kysynnän ja tarjonnan lain takia volvo ajossa. Hieman tylsä mutta toimii.

    Ja 46 tosiaan "pääsi" kattokerhoon yhtenä unisena aamuna, sisäkurvissa tuiskupenkka ja muu tie peilijäätä, loppui kädet...
    Itsekkö autonsa etsi ja maksoi ?

    Comment

    • Luispe
      Newbiemmer
      • Feb 2018
      • 26
      • Kangasala

      #17
      Mutta se tärkein on jäänyt huomiotta, eli paljoko tuosta maksaisi. Ei voi ruostevikaiseksi sanoa vaan pieni kukinnan alku kaaressa. Todella hyvässä kunnossa auto muuten. Kuulemma auto täytyy kolarikorjauttaa koska osia ei voi palauttaa joten silloin auto on muuten priima paitsi tuo kone. Varmaan kolariosat irrallisinakin saisi, kannattaako ne myydä erikseen vai laittaa autoon kiinni ja koko paska pois jos joku ikinä tuollaista ostaa. Tässä nyt on ollut uuden moottorin vaihtokin mielessä jos tuttu sen halvalla vaihtaisi. Ei tuohon koriin kyllä ole kärkeä mitään 200k ajettua konetta laittaa mutta jos jostain suht vähän ajettu löytyisi.

      Comment

      • jr66
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 16419
        • Asikkala

        #18
        Siis miten niin täytyy korjauttaa kun ei voi osia palauttaa :think Sinun auto, sinä päätät, ei vak. yhtiö. Hyväkuntoinen kun on kulma kurtussa ja kone paskana ?

        Comment

        • 525iiäxä
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1842
          • Lappeenranta, Finland

          #19
          Originally posted by bmw323it View Post
          Otat nyt ihan ensimmäiseksi ne rahat, tietenkin. Ja sitten mietit onko siinä mitään rahanarvoisia myytäviä osia, ja loput paaliin.
          Ainut oikea toimintamalli. Ei pitäisi olla mitään aihetta empiä. Vaikka ei olisi edes sitä kolarivauriota. Omien vehkeiden kohdalla julma arkirealismi tahtoo vain kadota, tunnustan kokeneen saman.

          Jos on varastotilaa, niin saahan tuosta paljon tavaraa irti, jota voi itse hyödyntää tulevaisuudessa vaikka missä vehkeessä. Sulakkeet, polttimot, sähköjohtoa, releitä, muita sähköosia, vannetta, rengasta, pultteja jne jos vaan kehtaa askarrella ja purkaa.

          Volvo V70 2.4T -02
          E30 323i -84 (taas)

          Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

          Comment

          • Pazi88
            Moderator
            • Jan 2007
            • 11079
            • Oulu

            #20
            Originally posted by 525iiäxä View Post

            Jos on varastotilaa, niin saahan tuosta paljon tavaraa irti, jota voi itse hyödyntää tulevaisuudessa vaikka missä vehkeessä. Sulakkeet, polttimot, sähköjohtoa, releitä, muita sähköosia, vannetta, rengasta, pultteja jne jos vaan kehtaa askarrella ja purkaa.
            Niimpä. Jos vaan jaksaa purkaa ja myydä osina, niin noista jää yllättävän paljonkin käteen, vaikka autona arvo ois lähinnä nolla. Edellinenkin jo osaksi purettu 100€ mätä e36 kääntyi n. 1000€ voitoiksi, kun jakso purkaa ja myydä osina.

            Instagram, YouTube kanava
            ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎