Potilaana siis vm. 98 328i M52TU koneella.
Tuossa vähän aikaa sitten huomasin, että auto tärisyttää tyhjäkäynnillä.:think Koitin INPA:lla katsella mitähän sieltä löytyisi ja löysin Laufunruhe -välilehden. Täällä näytti että 3. ja 4. sylinterin arvot erosi toisista. (kuva liitteenä)
Kun moottorin kierroksia nosti ja antoi palata tyhjäkäynnille, palasi 4. sylinterin arvot normaaliin, mutta 1. sylinterin arvot taas erosivat. Tällöin moottorin täristäminen on voimakkaimmillaan. (toinen kuva)
Minulle aikalailla täyttä hepreaa, mitä nämä arvot tarkoittaa.
Tosiaan näiden lisäksi antoi vikakoodia nokka-akselin asentotunnistimelle ja sähkötuulettimelle.
Tuossa vähän aikaa sitten huomasin, että auto tärisyttää tyhjäkäynnillä.:think Koitin INPA:lla katsella mitähän sieltä löytyisi ja löysin Laufunruhe -välilehden. Täällä näytti että 3. ja 4. sylinterin arvot erosi toisista. (kuva liitteenä)
Kun moottorin kierroksia nosti ja antoi palata tyhjäkäynnille, palasi 4. sylinterin arvot normaaliin, mutta 1. sylinterin arvot taas erosivat. Tällöin moottorin täristäminen on voimakkaimmillaan. (toinen kuva)
Minulle aikalailla täyttä hepreaa, mitä nämä arvot tarkoittaa.
Tosiaan näiden lisäksi antoi vikakoodia nokka-akselin asentotunnistimelle ja sähkötuulettimelle.
Comment