E46 320d -05 ahtimen elektroonisessa säätäjässä on hieman klappia (ei pahasti). Kesällä auto vetää vikatilaan useasti ja näin talvisin pari kertaa. Vnt siivikko liikkuu kevyesti vivusta ja 2x jo mr musclella koittanu puhdistaa.
Live-dataa seuraamalla ahdin yliahtaa.
Minkälaiset mahdolliset seuraukset (esim. Vikatilaan meno) tulee jos autoon vaihtaa E60 520d ahtimen ilman lastutusta? Siis Garrett Gt1752V ja oma autoni on Euro 4 ja siinä on sähköisellä säätimellä GT1749V.
Tarvitseeko ohjelmaa muuttaa, jos on jo teho-optimoinnilla 180/390 ohjelma sisässä. Eli siis toimisiko auto tuolla isommalla ahtimella ilman muutoksia. Varsinaista tehon lisäystä ei ensisijaisesti tässä haeta.
Olettaakseni 520d ahtimen kompurasiipi on 3mm isompi ja olisi hyvä (ohjelmoituna) jonnekkin 220/480 tehoihin.
Syy tähän kaikkeen on hinta. Ebaysta saa huolletun 520d ahtimen 350e vs oma ahdin 550e.
Kiitos
Live-dataa seuraamalla ahdin yliahtaa.
Minkälaiset mahdolliset seuraukset (esim. Vikatilaan meno) tulee jos autoon vaihtaa E60 520d ahtimen ilman lastutusta? Siis Garrett Gt1752V ja oma autoni on Euro 4 ja siinä on sähköisellä säätimellä GT1749V.
Tarvitseeko ohjelmaa muuttaa, jos on jo teho-optimoinnilla 180/390 ohjelma sisässä. Eli siis toimisiko auto tuolla isommalla ahtimella ilman muutoksia. Varsinaista tehon lisäystä ei ensisijaisesti tässä haeta.
Olettaakseni 520d ahtimen kompurasiipi on 3mm isompi ja olisi hyvä (ohjelmoituna) jonnekkin 220/480 tehoihin.
Syy tähän kaikkeen on hinta. Ebaysta saa huolletun 520d ahtimen 350e vs oma ahdin 550e.
Kiitos
Comment