Tosiaan -02 vuoden 320i oireilee kosteilla ilmoilla. Jos ajaa märemmästä kohdasta ja vettä roiskuu nii autosta tippuu pari pyttyä pelistä pois. Sytkäpuolellehan tuo viittaa mutta mistä lähtee ensimmäisenä asiaa tutkimaan, mikä olisi todennäköisin vika? Puolat? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i 02 sytkäpuoli
Collapse
X
-
Puolavika ja/tai karstoittuneet tulpat. Paljonko tulpilla ajettu?
Lue vikakoodit ja selvitä mistä sylintereistä sytytyskatkoja ilmaantuu jos syynä on yksi tai useampi huonosti toimiva puola, ja putsaa tulppien kärjet mikäli näyttävät keränneen törkyä (tai vaihda ne jos paljon ajetut).
Näillä lähtisin itse etenemään.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
-
Vikakoodien osalta niitä ei siis ole tallentunut käyntihäiriöistä huolimatta, vai että niitä ei ole luettu vielä?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Selkeistä sytytyskatkoista pitäisi mielestäni jäädä muistoja vikakoodeina, joten nyt lienee tarpeen pohtia myös imuvuodon roolia tai suuttimiin liityvää syytä.
Onhan nyt ainakin haitariputket ehjät päällisin puolin tarkasteltuna?
Moottorin ilmansuodatin varmaan vaihdettu järjellisen ajomäärä sitten?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment