Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takajousen yläpää mätänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juupelis22
    Newbiemmer
    • Apr 2019
    • 3
    • Suomi

    Takajousen yläpää mätänä

    Joo elikkäs tänään vaihtelin taakse nelikuutioon lyhyempää jousta kunnes kohtasin ikävän yllätyksen takajousen päältä korin puolelta oli käytännössä kaikki pelti mädäntynyt olemattomiin. :( Ihme ettei jousi ole ponnistanut vielä läpi.. Onko kenelläkään vastaavanlaista tullut vastaan? Miten korjasit/käytitkö pajalla korjaututtamassa? Paljon maksoi yms. Vai nakkaanko auton suosiolla kompostiin? Kaikenlainen tieto on tarpeen. Auttakaa miestä hädässä!
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1831
    • Karjaa

    #2
    Mikä malli ja paljonko ajettu?
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • Juupelis22
      Newbiemmer
      • Apr 2019
      • 3
      • Suomi

      #3
      Originally posted by Wespa View Post
      Mikä malli ja paljonko ajettu?
      320d wagon melkein puoli miljoonaa rullailtu mutta todella hyvällä huoltohistorialla

      Comment

      • MPV
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2002
        • 1193
        • Muhos

        #4
        Taitaa kyseisen vaurion korjauttaminen olla sen verran arvokas urakka, että auton arvoon nähden sen teettäminen alkaa olla aika kyseenalaista. Joku vekkuliverstas siihen toki räkäsee pellin palasen päälle halvallakin, mutta niistä on turha odottaa kovin pitkäikäisiä korjauksia, ja vuoden päästä tilanne on vain pahempi. Näitäkin korjauksia on nähty monet kerrat ja niitten korjaaminen jälkeenpäin se vasta viheliäistä hommaa onkin.

        Sitten taas jos viet sen semmoiseen paikkaan korjattavaksi, missä korjaus tehdään ns. oikein, niin on hyvin mahdollista, että korjaus maksaa enemmän, kuin tuollaisen auton arvo on. Todennäköisesti sitä mätää kun on sitten muuallakin, kuin pelkästään siinä yhden joustintuen ympäristössä, joten korjattavaa on todennäköisesti paljon enemmän, kuin äkkiä katsottuna näyttääkään.

        Jos pystyy sen itse korjaamaan niin silloin korjaaminen voi tulla vielä kysymykseen, mutta oma työ on laskettava sitten harrastukseksi, jolloin korjaaminen voi olla vielä taloudellisesti järkevää.

        Comment

        • Juupelis22
          Newbiemmer
          • Apr 2019
          • 3
          • Suomi

          #5
          Originally posted by MPV View Post
          Taitaa kyseisen vaurion korjauttaminen olla sen verran arvokas urakka, että auton arvoon nähden sen teettäminen alkaa olla aika kyseenalaista. Joku vekkuliverstas siihen toki räkäsee pellin palasen päälle halvallakin, mutta niistä on turha odottaa kovin pitkäikäisiä korjauksia, ja vuoden päästä tilanne on vain pahempi. Näitäkin korjauksia on nähty monet kerrat ja niitten korjaaminen jälkeenpäin se vasta viheliäistä hommaa onkin.

          Sitten taas jos viet sen semmoiseen paikkaan korjattavaksi, missä korjaus tehdään ns. oikein, niin on hyvin mahdollista, että korjaus maksaa enemmän, kuin tuollaisen auton arvo on. Todennäköisesti sitä mätää kun on sitten muuallakin, kuin pelkästään siinä yhden joustintuen ympäristössä, joten korjattavaa on todennäköisesti paljon enemmän, kuin äkkiä katsottuna näyttääkään.

          Jos pystyy sen itse korjaamaan niin silloin korjaaminen voi tulla vielä kysymykseen, mutta oma työ on laskettava sitten harrastukseksi, jolloin korjaaminen voi olla vielä taloudellisesti järkevää.
          Joo.. kiitos vastauksesta. saapa nähdä mitä tuon kanssa tekee, joku kk sitten auton hommasin ja sai siihen jokusen tonnin panostaa

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎