Announcement

Collapse
No announcement yet.

Webaston paikka E46

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kurko
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 72
    • Oulu

Webaston paikka E46

Mihinkäs on porukka laitellut webastoja noissa E46:ssa? Apparin puolella konehuoneessa etulasin alla on kotelo, jonne olen monien nähnyt webastojansa sijoittelevan mutta minulla ei se onnistu kun siellä tönöttää keskellä DSC- yksikkö ja putket ympärillä...konehuone kutvosessa (328) muutenkin täysi ja sisälokarien taustat onnettoman pienen kokoiset eli...?? Vinkkejä / tietoa kaivataan ennen talvikelejä.
    Teoria = kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi.
    Käytäntö= kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
    Meillä teoria ja käytäntö sekoittuneet: mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi :think
  • rp
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 246

Virallinen paikka mihin se minulla myös laitettiin on etupuskurin kuskin puoleiseen kulmaan. Näkyy laite jopa puskurin raosta, pitäisi varmaan laittaa jotain eteen...

Tämä siis 330xd jossa myös melko täyttä konehuoneessa.

Comment

• Nelikko
      Bimmer Rookie
      • Feb 2005
      • 60

Samanlaisessa 330 xd:ssä mulla näyttäis olevan repsikan puolella,sieltäpuskurin kulman alta ainakin pakoputki tulee alas. Saattais olla tehdasasennus.

Comment

• kujk
        Bimmer Rookie
        • Apr 2005
        • 20
        • Kauhava

Mulla on E46 320iA:ssa Eberspächer vasemmalla puolella pyöränkotelossa puskurin takana, myös tehtaan paappa laittaa samaan paikkaan. Akkukoteloon moottoritilaan jos laittaa, niin laite ei todennäköisesti tule toimimaan kunnolla koska lämmitin on ylempänä kuin moottori niin kaikki ilma jää lämmittimen kohdalle
        jäähdytysnestekiertoon ja lämmitin menee jatkuvasti häiriölle...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎