Onnistuuko mitenkään?
Koitin tätä myös fb:n kautta kysellä mutta siellä ei puututtu tekniikan "vikoihin", vaan itse kirjoituksen...
Ja kyllä, eli mulla on nyt jo vaihdettu e46 keulalle m47n2,
vanhoilla apulaitteilla. Joutui ainakin öljypohjan vaihtamaan että sai e46 mahtumaan, mutta nyt ongelma on nokka akselin asentoanturi. Se ei käy m47n koneesta n2 koneeseen ja ilmeisesti nokka aseleissa ero. Muut osat suurin piirtein täsmää realoem mukaan.
Eli onko jollain tietoa miten tosta "pääsis eteenpäin" muuten kun vaihtamalla tekniikan toiseen.
Lupailee kyllä startatessa mutta ei lähde tulille. (Oli kyllä vanhallikin koneella lopuksi sellainen, sulanneiden mäntien kanssa). Suuttimet on myös 1x2, eli euro3 ja euro4 sekasin vakuttaako se johonkin?
Koitin tätä myös fb:n kautta kysellä mutta siellä ei puututtu tekniikan "vikoihin", vaan itse kirjoituksen...
Ja kyllä, eli mulla on nyt jo vaihdettu e46 keulalle m47n2,

Eli onko jollain tietoa miten tosta "pääsis eteenpäin" muuten kun vaihtamalla tekniikan toiseen.
Lupailee kyllä startatessa mutta ei lähde tulille. (Oli kyllä vanhallikin koneella lopuksi sellainen, sulanneiden mäntien kanssa). Suuttimet on myös 1x2, eli euro3 ja euro4 sekasin vakuttaako se johonkin?

Comment