Soittelin Laakkoselle ja sanovat heti kylmästi, ettei sun autoon semmosta saa, kuulemma facelift malliin sais.
Mikäs auto sulla mahtaa olla kyseessä?
Minä nimittäin kysyin Saksan BMW:ltä asiaa, kun siellä on yks tuttu,
niin meikän automalliin kuulema saa vakionopeus jutun, pitää vain ostaa uusi monitoimiratti ja asentaa, menee kuulema noin 1,5h.
Nyt kun löytyis jostain ratti
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06 ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Minä nimittäin kysyin Saksan BMW:ltä asiaa, kun siellä on yks tuttu,
niin meikän automalliin kuulema saa vakionopeus jutun, pitää vain ostaa uusi monitoimiratti ja asentaa, menee kuulema noin 1,5h.
Nyt kun löytyis jostain ratti
Perustuuko tuo ihan oikeeseen tietoon? Saako tuon tietoon esim. auton runkonumeron perusteella?
Monitoimiratin (vak.nop.säätimen) saa "helposti" asennettua 6/2000 jälkeisiin e46:iin autoihin ja vaikeammin sitä vanhempiin.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Oliskohan nyt moderaattorien aika pistää sticky threadi pystyyn otsikolla "e46 ja vakinopeudensäätimien asennus"?? Aiheesta nimittäin löytyy aikasta monta juttua missä on kerrottu perinpohjaisesti mihin kk/vuosimalliin asennus onnistuu ja mihin ei....
Monitoimiratin (vak.nop.säätimen) saa "helposti" asennettua 6/2000 jälkeisiin e46:iin autoihin ja vaikeammin sitä vanhempiin.
Tuohon voisi lisätä että sähköisellä kaasupolkimella oleviin helposti (en nyt muista mistä kk/vuosimallista, mutta minulla oli 320D 3/00 sähköisellä) ja mekaanisella kaasupolkimella tosi vaikeasti tai jopa kuka-edes-jaksaa-ruveta-virittelemään asennuksella
Oliskohan nyt moderaattorien aika pistää sticky threadi pystyyn otsikolla "e46 ja vakinopeudensäätimien asennus"?? Aiheesta nimittäin löytyy aikasta monta juttua missä on kerrottu perinpohjaisesti mihin kk/vuosimalliin asennus onnistuu ja mihin ei....
Comment