Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 paras edullinen kytkinpaketti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Henri.k
    Newbiemmer
    • Feb 2020
    • 20
    • Lahti

    e46 paras edullinen kytkinpaketti

    Hei, onko kellään kokemuksia halvoista kytkinpaketeista e46 328ci?
    Katselin tällästä ja mietin onko mistään kotosin https://www.autodoc.fi/sachs/9477797.
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16501
    • Asikkala

    #2
    Onko autossa tuplamassavauhtipyörä ? Jos on niin tuo ei käy.

    E: kuvahan onkin vain näyte, perutaan edellinen mutta se vauhtiksen rakenne on hyvä tietää, asetelma ja levy on erilaisia kova vauhtis vs. tuplamassa.

    Comment

    • Muurahainen
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      #3
      Originally posted by jr66 View Post
      Onko autossa tuplamassavauhtipyörä ? Jos on niin tuo ei käy.

      E: kuvahan onkin vain näyte, perutaan edellinen mutta se vauhtiksen rakenne on hyvä tietää, asetelma ja levy on erilaisia kova vauhtis vs. tuplamassa.
      Eikös kaikissa E46:ssa ole tuplamassa tehtaalta?

      Comment

      • Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Originally posted by Henri.k View Post
        Hei, onko kellään kokemuksia halvoista kytkinpaketeista e46 328ci?
        Katselin tällästä ja mietin onko mistään kotosin https://www.autodoc.fi/sachs/9477797.
        Sachs on hyvä merkki noihin kyllä.

        Comment

        • Henri.k
          Newbiemmer
          • Feb 2020
          • 20
          • Lahti

          #5
          Joo eiköhän tuossa se alkuperäinen kaksoismassa ole, eli silloin tuo pitäisi käydä? Mites kun esim. tässä (https://www.autodoc.fi/luk/971897) lukee että asennukseen tarvitaan erikoistyökalu niin tarviiko sachs kytkimessä kun sellaista ei lukenut?

          Comment

          • Wildchild
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2016
            • 257
            • Päijät-Häme

            #6
            Originally posted by Henri.k View Post
            Joo eiköhän tuossa se alkuperäinen kaksoismassa ole, eli silloin tuo pitäisi käydä? Mites kun esim. tässä (https://www.autodoc.fi/luk/971897) lukee että asennukseen tarvitaan erikoistyökalu niin tarviiko sachs kytkimessä kun sellaista ei lukenut?

            Kaksoismassa tarviis aina mutta prässillä ja talttapäällä saa esijännitettyä helposti asetelman.
            Bmw 525iA -02

            Comment

            • alpine3
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2010
              • 1275
              • Kajjjaani

              #7
              Sillä erikoistyökalulla tarkoitetaan tässä tapauksessa varmaankin kytkinlevyn keskitystyökalua, joka keskittää kytkinlevyn kytkinakselille kun paineasetelma vapautetaan lukituksesta. Kytkinlevy pitää keskittää tässäkin tapauksessa.
              BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
              BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

              Comment

              • Supa
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 7597
                • Järvenpää

                #8
                Kyllä nuo paineasetelmat on tehtaalta esijännitettyjä olleet. Eri asia jos käyttää irti ja laittaa takaisin.
                Keskitystyökalu vaaditaan toki aina, tai sitten sormin keskittää levyn reunoista tunnustellen.
                - E90 320i LCI M-sport -09
                - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎