Originally posted by Supa
View Post
Lisäksi pitää vielä remonttien hinnat suhteuttaa auton arvoon. Suurin osa näistä moottoreista on E46 joiden realistinen arvo on 1000-3000€ (Pyytäähän voi mitä vaan). Toki N46 on myös alkupään E9X autoissa jotka on hitusen arvokkaampia kuin E46.
Toki kyllähän jokaisessa BMW moottorimallissa on omat tyyppivikansa, mutta niin kuin jo sanoin niin tässä N46 niitä on vain harmittavan paljon Auton arvoon nähden.
Tuossa karkeita hintoja valvetronic remppaan:
Valvetronicin apuakseli: 660€
Apuakselin laakerit: 45€
Pystyseuraajat sarja: 500€
Vaakaseuraajat sarja: 170€
imupuolen nostimet tarvikkeena sarja: 120€
Lisäksi venakopan tiiviste, alipainepumpun tiivisteet, venttiilivarren tiivisteet, jakopää sarja täydellisenä, vanospyörät, vanossolenoidit, nokkatunnistimet, öljyvuodot, öljypumppu ongelmat kun jakopään muoviroskat tukkii imukierron jne...
Kyllä tuossa vaan saa rahaa palamaan vaikka kuinka itse tekee.
Comment