Moro,
Nopealla haulla en löytänyt threadia juuri vastaavasta viasta. Eli ongelmana on, että moottori ei starttaa lämpötilan ollessa alle +2 astessa. Ja jos lähtee niin erittäin pitkän pyörityksen jälkeen.
Lämpimänä ei mitään ongelmaa. Jos auto on lämpimässä tilassa, moottori ajettu lämpimäksi tai esilämmitetty kiertovesi-lämmittimellä kunnolla niin ei mitään ongelmaa.
Hehkut vaihdoin ensimmäisenä, vika ei poistunut. Rele toimii ja hehkujen toiminta muutenkin on varmistettu.
Kylmänä startatessa Delphi antaa vikakoodiksi Alhaisesta railpaineesta. Startatessa rail paine on tasainen 120bar ja jos tähdet ovat kohdillaan niin railpaine pompsahtaa 400bariin ja auto hörähtää käyntiin.
Huomioitavaa on se, että rail-paine ei nouse hitaasti ylöspäin vaan yhtäkkiä pompahtamalla.
FCV-venttiili (mikä lienee bemaripiireissä oikea nimitys?) Delphin mukaan toimii ihan oikein; Kompensoi puuttuvaa painetta auikaisemalla venttiilin 100%.
Suuttimien ohivuototestin teen jossain vaiheessa vaikka ihan varmuuden vuokti. (Jos Oulun alueella joltain löytyisi valmis ohivuotosetti lainaan niin hit me up!)
Herääkö bemaristeillä muita ajatuksia mistä lähtis vikaa etsimään? Railin varoventtiili kenties?
Nopealla haulla en löytänyt threadia juuri vastaavasta viasta. Eli ongelmana on, että moottori ei starttaa lämpötilan ollessa alle +2 astessa. Ja jos lähtee niin erittäin pitkän pyörityksen jälkeen.
Lämpimänä ei mitään ongelmaa. Jos auto on lämpimässä tilassa, moottori ajettu lämpimäksi tai esilämmitetty kiertovesi-lämmittimellä kunnolla niin ei mitään ongelmaa.
Hehkut vaihdoin ensimmäisenä, vika ei poistunut. Rele toimii ja hehkujen toiminta muutenkin on varmistettu.
Kylmänä startatessa Delphi antaa vikakoodiksi Alhaisesta railpaineesta. Startatessa rail paine on tasainen 120bar ja jos tähdet ovat kohdillaan niin railpaine pompsahtaa 400bariin ja auto hörähtää käyntiin.
Huomioitavaa on se, että rail-paine ei nouse hitaasti ylöspäin vaan yhtäkkiä pompahtamalla.
FCV-venttiili (mikä lienee bemaripiireissä oikea nimitys?) Delphin mukaan toimii ihan oikein; Kompensoi puuttuvaa painetta auikaisemalla venttiilin 100%.
Suuttimien ohivuototestin teen jossain vaiheessa vaikka ihan varmuuden vuokti. (Jos Oulun alueella joltain löytyisi valmis ohivuotosetti lainaan niin hit me up!)
Herääkö bemaristeillä muita ajatuksia mistä lähtis vikaa etsimään? Railin varoventtiili kenties?
Comment