Hei! kävi mulle tossa tänään sellanen että olin ihan normaalisti ajamassa tossa kotiin kun huomasin liikenne valoissa ettö auto humppaa tyhjäkäynnillä noh en asiaa sen enepää miettinyt kunnes huomasin että abs luistoneston ja käsijarrun valo syttyi ja auto alkoi nykimään eikä liikkunut mihinkään noh jatkoin siinä ajamista ettö pääsen kotiin ja päätin sitten yhdellä bussipysäkillä ettö sammutan auton ja käynnistön uudestaan noh eipä enään startannut siis startti ei pyörinyt mihinkään työnsin siis käyntiin ja ajoin kotiin ja samalla matkalla huomasin että auton ajovalot alkoi himmenemään, radio sammui yms pääsin kuitenkin kotiin ja huomasin ettö jarrut savutti takaa… tuo johtui varmaan luiston estosta kun luuli että auto on ”luistossa” mutta haluisin nyt tietää että mistä lähden kyseistä vikaa etsimään että onko jollain ollut samanlaista?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e46 318i käy huonosti ja sytyttää abs luistoneston ja käsijarrun valot
Collapse
X
-
Originally posted by einoh View PostHei! kävi mulle tossa tänään sellanen että olin ihan normaalisti ajamassa tossa kotiin kun huomasin liikenne valoissa ettö auto humppaa tyhjäkäynnillä noh en asiaa sen enepää miettinyt kunnes huomasin että abs luistoneston ja käsijarrun valo syttyi ja auto alkoi nykimään eikä liikkunut mihinkään noh jatkoin siinä ajamista ettö pääsen kotiin ja päätin sitten yhdellä bussipysäkillä ettö sammutan auton ja käynnistön uudestaan noh eipä enään startannut siis startti ei pyörinyt mihinkään työnsin siis käyntiin ja ajoin kotiin ja samalla matkalla huomasin että auton ajovalot alkoi himmenemään, radio sammui yms pääsin kuitenkin kotiin ja huomasin ettö jarrut savutti takaa… tuo johtui varmaan luiston estosta kun luuli että auto on ”luistossa” mutta haluisin nyt tietää että mistä lähden kyseistä vikaa etsimään että onko jollain ollut samanlaista?Husqvarna Svartpilen
BMW e36 318iA
Ex:
BMW e85 Z4 3,0
BMW e36 316ti
MINI Cooper S
BMW Z3 Coupé
BMW e46 325iA
BMW Z3 Roadster
BMW e46 328ci
BMW e36 316ti
-
-
Originally posted by einoh View PostHei! kävi mulle tossa tänään sellanen että olin ihan normaalisti ajamassa tossa kotiin kun huomasin liikenne valoissa ettö auto humppaa tyhjäkäynnillä noh en asiaa sen enepää miettinyt kunnes huomasin että abs luistoneston ja käsijarrun valo syttyi ja auto alkoi nykimään eikä liikkunut mihinkään noh jatkoin siinä ajamista ettö pääsen kotiin ja päätin sitten yhdellä bussipysäkillä ettö sammutan auton ja käynnistön uudestaan noh eipä enään startannut siis startti ei pyörinyt mihinkään työnsin siis käyntiin ja ajoin kotiin ja samalla matkalla huomasin että auton ajovalot alkoi himmenemään, radio sammui yms pääsin kuitenkin kotiin ja huomasin ettö jarrut savutti takaa… tuo johtui varmaan luiston estosta kun luuli että auto on ”luistossa” mutta haluisin nyt tietää että mistä lähden kyseistä vikaa etsimään että onko jollain ollut samanlaista?
Comment
-
-
Originally posted by Vibex View PostOlisiko akku vaihtokunnossa/ seurausta viallisesta laturista. Auto käymään tuoreella akulla ja mittailemaan latausjännitteitä.
Comment
-
-
Originally posted by einoh View PostHei! kävi mulle tossa tänään sellanen että olin ihan normaalisti ajamassa tossa kotiin kun huomasin liikenne valoissa ettö auto humppaa tyhjäkäynnillä noh en asiaa sen enepää miettinyt kunnes huomasin että abs luistoneston ja käsijarrun valo syttyi ja auto alkoi nykimään eikä liikkunut mihinkään noh jatkoin siinä ajamista ettö pääsen kotiin ja päätin sitten yhdellä bussipysäkillä ettö sammutan auton ja käynnistön uudestaan noh eipä enään startannut siis startti ei pyörinyt mihinkään työnsin siis käyntiin ja ajoin kotiin ja samalla matkalla huomasin että auton ajovalot alkoi himmenemään, radio sammui yms pääsin kuitenkin kotiin ja huomasin ettö jarrut savutti takaa… tuo johtui varmaan luiston estosta kun luuli että auto on ”luistossa” mutta haluisin nyt tietää että mistä lähden kyseistä vikaa etsimään että onko jollain ollut samanlaista?///Koodaukset, diagnostiikat, avaimet yms. Porissa///
Comment
-
Comment