Elikkä projektina e46 n42b18 moottorilla. Antaa vikakoodia pakopuolen nokka akselin tunnistimesta. autoon vaihdettu imupuolen vanos pyörä koska sieltä oli lukitus kulunut ja aiheutti kolinaa. sen jälkeen jäi tuo kyseinen vikakoodi. auto myös käynnistyksen ohessa käy huonosti (kolmella) ja hetken päästä tasaantuu. Kieroksilla satunnaisesti antaa vikakoodia sytytys häiriöstä ja kolistaa ryntäytyksen lopussa.
myöskin nakutus puolen anturin arvot antavat 6-7 volttia sylintereihin 1 ja 2. ja noin 3-4volttia sylintereihin 3 - 4.
on kokeiltu useampaa eri nokka akselin anturia ja ei vaikutusta.
johdot mitattu ohjain laitteelle ja virta tulee sekä myös signaali.
kampiakselin asento anturi vaihdettu.
Epäkesko akselin anturi vaihdettu.
jako katsottu useampaan kertaa ja kohdallaan sekä ketju on erittäin timmi sekä autoon on laitettu uuden mallin järeämpi ketjun kiristin.
elikkä mitä seuraavaksi kannattaisi lähteä tarkistamaan ja tutkimaan rupee itseltä loppumaan ideat kesken.
myöskin nakutus puolen anturin arvot antavat 6-7 volttia sylintereihin 1 ja 2. ja noin 3-4volttia sylintereihin 3 - 4.
on kokeiltu useampaa eri nokka akselin anturia ja ei vaikutusta.
johdot mitattu ohjain laitteelle ja virta tulee sekä myös signaali.
kampiakselin asento anturi vaihdettu.
Epäkesko akselin anturi vaihdettu.
jako katsottu useampaan kertaa ja kohdallaan sekä ketju on erittäin timmi sekä autoon on laitettu uuden mallin järeämpi ketjun kiristin.
elikkä mitä seuraavaksi kannattaisi lähteä tarkistamaan ja tutkimaan rupee itseltä loppumaan ideat kesken.
Comment