Tosiaan, vakkari tekee sitä että vihreä valo syttyy taululle aina, mutta sillointällöin kun haluaisi asettaa nopeuden, mitään ei tapahdu. :think Varsinkin pihasta kun lähtee esimerkiksi aamulla ajamaan, niin vakkari ei vaan suostu toimimaan mutta jostain syystä tunnin parin päästä toimii ehkä 15-30 minuuttia ja yhtäkkiä lopettaa toimimisen vaikka olisikin esimerkiksi moottoritiellä ajaessa päällä. Jarrupolkimen anturi ei pitäisi olla, sillä jarruvalot toimii, mutta mitä muita syitä voisi olla tähän ongelmaan ja miten ne saisi diagnosoitua? INPA löytyy läppäriltä itsellä mutta en ole vielä hirveästi sen käyttöön perehtynyt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 vakkarin kans ongelma
Collapse
X
-
Lue nyt ensimmäisenä vikakoodit autosta. Kyllähän se voi se jarrupolkimen anturikin olla, joka välillä toimii ja välillä ei. Manuaalissa voi olla myös kytkinpolkimen anturi. Näihin kyselyihin kun laittaisi auton tiedot, niin olisi kaikkien helpompi neuvoa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Voi olla myös ajoittainen kontaktihäiriö, eli esim. viallinen nappi, johto tai liitin, joka oireilee tärinän ja/tai lämpötilavaihteluiden vaikutuksesta.
Lue vikakoodit ensin, jos ei löydy mitään tähän vikaan viittaavaa, voit pienellä vaivalla irroittaa airbagin,
(AKUSTA MIINUS-KENKÄ IRTI 30MIN ENNEN KUIN KOSKET AIRBAGIIN) ja tarkistaa ratin kaikki johdot ja liitokset. Ohjeita ratin irroitukseen/asennukseen on intterwebbi ja juutuubi pullollaan, helppo homma.
Ratista voi myös helposti purkaa muovikuoret ja kytkinpaneelit(useimmiten 4 torx-ruuvia) jotta pääset perusteellisesti penkomaan ja tutkimaan johdot ja liitokset nappien takaa. Ratti ehkä joskus ollut irti ja liittimet/piuhat asennettu huolimattomasti takaisin... Koko rattikin irtoaa 16mm pultin avaamalla, ei tarvitse mitään erikoistyökaluja.
Comment
-
Comment