Originally posted by janne320d
View Post
E46 touringin takaluukunlasi aukeilee itekseen
Collapse
X
-
täällä nappi ei toimi mutta aukeaa kyllä kaukosäätimestä,täytyypä vaihtaa tuo mikrokytkin 69e ja katsoa auttaako
Leave a comment:
-
-
Ylenesä vika on joko johdoissa saranoiden kohdalla tai sitten avauskytkimessä, se on filmi -tyyppinen ja jos saa kostetta niin on entinen.
E61:ssä on sama kytkin (tai siis koko avauskahva), hintaa oli 33,50 ja temppuilut loppuivat siihen... Tuolle löytyi sitten 5 eri varaosanumeroa ja uusinta ei löytynyt realoem:stä, muut olivat kalliimpia ja vanhempia versioita...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by litku View PostOT:
Mistäs napista, kaukosäätimestä ton lasin saa auki
Nimim. Pyyhkijän varren napista ei aukea eikä poksahtele itsestään auki.
Tuossa näkyy tuo kaukosäätimen kolmannen napin kuva (takalukku auki). Eli siitä painamalla aukeaa oletusarvoisesti takalasi, muistaakseni sen saa myös koodattua vaikuttamaan vaihtoehtoisesti takaluukun lukkoon.
Aikaisempi omistaja on sitten varmaan räpeltänyt mykäksi tuon toiminnon autostasi. Mykistystapa selviää sitten purkamalla tuohon liittyvät osat esille tai soittamalla edellis(e/i)lle omistaj(a/i)lle.
Leave a comment:
-
-
OT:
Mistäs napista, kaukosäätimestä ton lasin saa auki
Nimim. Pyyhkijän varren napista ei aukea eikä poksahtele itsestään auki.
Leave a comment:
-
-
alkaa ottaa jo hermoon tuo takalasi,kun sen laittaa kiinni niin aukeaa samontein uudelleen......prkl...
onko joku keksinyt ongelmaan ratkaisua?
Leave a comment:
-
-
Pistetääs tähän vähän juttua..
Eli itsellä myös tuo takalasi popsahteli auki. Vika paikantui itse lasiin, eli siinä olevat johtimet olivat hapettuneet/rikki. Itse johtosarjassa ja katkaisijassa ei ollut vikaa. Pikakorjauksena spoilerin alla olevasta rasiasta katkaisijan johto irti. Tämä toimenpide auttoi, aukeaa edelleen avaimen napista.
Taitaa olla tarve uusia koko takalasi, kun oli lämmityspiuhojakin poikki ja radio kuuluu huonosti...
Leave a comment:
-
-
Hitto, onpas ollu hässää jonka takia tullu huonosti seurattua ja siten myös replyttyä, sorry!
Joku oli jo ajat sitten privallakin ajat sitten kyselly että vieläkö sulakkeen 58 pois otto on riittänyt. On kyllä!
Se mun meinaama pdf ei vissiin ollu löytyny. En jotenkin onnistu ite laittaan liitteitämut toimisko toi linkki?!?
Siinä kai virallinen selitys asiasta. Voisin koittaa tavailla sitä tossa jossain vaiheessa jahka kiireet hellittää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petrolhead View PostOma pommi alkoi kanssa taas kiukuttelemaan. Avaa takaikkunan itsestään, ja avaa ikkunan melkein joka kerta kun kontinluukun avaa. Ei tosta olisi virtapiirikaaviota missään?
Hirmuinen PDF löytyy mistä?
Kyllä tuon kuvan mukaan näyttäis sulake nro. 58 "ratkaisevan" ongelman.
Mutta kyllä aion silti selvittää, mistä vika oikeasti löytyy.
Leave a comment:
-
-
Oma pommi alkoi kanssa taas kiukuttelemaan. Avaa takaikkunan itsestään, ja avaa ikkunan melkein joka kerta kun kontinluukun avaa. Ei tosta olisi virtapiirikaaviota missään?
Originally posted by Kawa_m3 View PostSakemannien saitilta löyty hirmunen PDF:kin aiheesta... en jaksanu kunnolla tavaamaan ku joku kirjotteli siellä kans et sulakkeen 58 kun nappasee pois niin ei aukeile enään.
Koitin ny ekaks sitä, informoin miten homma toimi.
http://www.motor-talk.de/forum/hecks...%3B%C3%B6ffnetLast edited by petrolhead; 15-12-2008, 16:37.
Leave a comment:
-
-
Laita kumminkin osoite. Siinä oli nimittäin jotain resistanssin mittausohjeita ja raja-arvoja.
En muista missä mutta jossainhan se lasi on liitetty johtosarjaan, oltava avattava liitos. Minä ottaisin seuraavaksi siitä auki. Kyllä mä uskon että ongelma on tuolla ohjauksen puolella ja korimoduli vaan seurailee käskyjä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostJohdot menee oikealla puolella autoa, mutta koita seuraavaksi erottaa mikron johdotus lasissa. Piuhat menee siinä lasin reunassa ja kosteus tms. voinee aiheuttaa vuotoa joka tulkitaan napin painallukseksi. Mulla on himassa yksi dokumentti, (ehkä TISsistä?) mikä voisi auttaa. Se on saksaksi enkä itse juuri ymmärrä mutta voin lähettää. Jos kiinnostaa niin laita privana mailiosoite.
tuota Saksaa yhtään. Muutakun tietysti, että BMW = maailman paras.
Missä nuo lasissa kulkevat johdot on liitetty auton sähköihin? Siellä oikeessa yläkulmassako?
Kun en mä kyllä mielellään lähtis niitä johteita siitä lasista irti repimään.
Tuntuu meinaan aika hyvältä se teippaus siinä päällä..
Täytyy varmaan purkaa se koko luukun verhous, niin näkee, ettei itse
lukon johdotuksissa ole vikaa.
Mun säkällä kyllä ei ois mikään ihme, jos korimoduuli ois paskana. Se nimittäin
naksuu myös samaan aikaan, kuin lukkokin. Käsky ilmeisesti siis kulkee sen kautta?
Leave a comment:
-
Leave a comment: