Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 316i:n kytkin inisee....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pekkiz
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 341
    • Helsinki

    E46 316i:n kytkin inisee....

    meniköhän nyt tuosta autosta kytkin niin sanotusti pas2? Inisee kun moottori pääsee tietylle väännölle, ja kytkin ottaa aika ylhäältä kiinni... Auto on entinen kouluauto, jolla voi olla osuutta, kuten tämän iltaisilla jää driftailuillakin?

    Eli, mistä saisi kestävemmän kytkimen, kun autolla on nyt ajettu aika tasan tarkkaan 118000 km? En löytänyt searchilla, joten ajattelin kysyä suoraan.
    Millainen työ on sen vaihtaminen, jos itse hommaan ryhtyy, vai kannattaako viedä merkkihuoltoon?



    PS.. Ei tuohon mopomoottoriin millään poppakonsteilla saisi lisää tehoa?

    EDIT: Niin, auto on otettu käyttöön 11/02
    Last edited by Pekkiz; 17-11-2005, 21:23.
    F36 ///M-Sport
  • TINTTI
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 404
    • ...kuvan kaunis Koivuhaka

    #2
    Originally posted by Pekkiz
    PS.. Ei tuohon mopomoottoriin millään poppakonsteilla saisi lisää tehoa?
    EDIT: Niin, auto on otettu käyttöön 11/02

    115 PS -> 127 PS / 175 NM -> 195 NM

    T:TINTTI
    420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
    ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
    ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
    ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
    ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
    ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm

    Comment

    • Pekkiz
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 341
      • Helsinki

      #3
      Kiitos linkistä! Tuo toinen chip-tuning juttu olikin kiinnostava, saisi jopa 167heppaa, mutta silloin pitäisi jo moottoriin vaihtaa tukevampaa osaa sisään.

      Mutta edelleen, osaako kukaan neuvoa tuon kuytkimen suhteen?
      F36 ///M-Sport

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎