meniköhän nyt tuosta autosta kytkin niin sanotusti pas2? Inisee kun moottori pääsee tietylle väännölle, ja kytkin ottaa aika ylhäältä kiinni... Auto on entinen kouluauto, jolla voi olla osuutta, kuten tämän iltaisilla jää driftailuillakin?
Eli, mistä saisi kestävemmän kytkimen, kun autolla on nyt ajettu aika tasan tarkkaan 118000 km? En löytänyt searchilla, joten ajattelin kysyä suoraan.
Millainen työ on sen vaihtaminen, jos itse hommaan ryhtyy, vai kannattaako viedä merkkihuoltoon?
PS.. Ei tuohon mopomoottoriin millään poppakonsteilla saisi lisää tehoa?
EDIT: Niin, auto on otettu käyttöön 11/02
Eli, mistä saisi kestävemmän kytkimen, kun autolla on nyt ajettu aika tasan tarkkaan 118000 km? En löytänyt searchilla, joten ajattelin kysyä suoraan.
Millainen työ on sen vaihtaminen, jos itse hommaan ryhtyy, vai kannattaako viedä merkkihuoltoon?
PS.. Ei tuohon mopomoottoriin millään poppakonsteilla saisi lisää tehoa?
EDIT: Niin, auto on otettu käyttöön 11/02
Comment