Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 kattovalon ledit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 535SD
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1068
    • Lahti

    e46 kattovalon ledit

    Nyt ois näinkin suuri onkelma kun...
    Kattovalon kans samassa paketissa olevat ledit pimenivät... mistähän voisi vikaa etsiskellä?
    Last edited by 535SD; 15-01-2006, 00:22.
    Olleita ja menneitä
    1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

    Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
  • Northstar
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 745
    • Järvenpää

    #2
    Itse lähtisin ihan ensiksi katsomaan jotain sulakkeita, en tosin tiedä missä niiden valojen sulake on..?

    Samaan syssyyn kysyisin, että mitenkäs se kattovalo oikein irtoaa sieltä? Ohjekirja väittää että ihan vain ruuvimeisseli sinne väliin ja kääntää mutta itse en ole kyllä arvannut alkaa sitä koittamaan. Elikkä jos joku (kait nyt saakutti joku tässä kerhossa?) on sen irrottanut niin seikkaperäistä kirjoitusta aiheesta kehiin tämmöiselle 'älä tee sitä itse' miehelle. Se ainakin näyttää ihan parkkipolttimolta, senhän voisi vaihdella semmoiseksi "halo' polttimoksi (look a like 'xenon' = viilee ).

    Samallahan sitten alkuperäisen aiheen aloittajakin varmasti saa tiedon miten se kohta tarkistetaan, josko vika lymyäisikin siellä kohtaa...
    sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita

    Comment

    • 535SD
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2005
      • 1068
      • Lahti

      #3
      Originally posted by Northstar
      Itse lähtisin ihan ensiksi katsomaan jotain sulakkeita, en tosin tiedä missä niiden valojen sulake on..?

      Samaan syssyyn kysyisin, että mitenkäs se kattovalo oikein irtoaa sieltä? Ohjekirja väittää että ihan vain ruuvimeisseli sinne väliin ja kääntää mutta itse en ole kyllä arvannut alkaa sitä koittamaan. Elikkä jos joku (kait nyt saakutti joku tässä kerhossa?) on sen irrottanut niin seikkaperäistä kirjoitusta aiheesta kehiin tämmöiselle 'älä tee sitä itse' miehelle. Se ainakin näyttää ihan parkkipolttimolta, senhän voisi vaihdella semmoiseksi "halo' polttimoksi (look a like 'xenon' = viilee ).

      Samallahan sitten alkuperäisen aiheen aloittajakin varmasti saa tiedon miten se kohta tarkistetaan, josko vika lymyäisikin siellä kohtaa...

      Se kattovalo irtoaa ihan vaan ku ottaa virtalukosta avaimen ja vääntää peräpään puolelta irti sen. ja ne "polttimot" on oikeesti ledit ainakin minun silmillä katottuna. ja ei oo sulake palanu. (normaali valo toimmii kuitenkin)
      Last edited by 535SD; 15-01-2006, 00:21.
      Olleita ja menneitä
      1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

      Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Jos vika on itse valossa, niin voisi löytyä ko.valosysteemejä. Laita privaa jos tulee tarvetta.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎