Mikäs on tuo juttu ahtimien särkymisestä. Onko se jokin tietty ongelma itse ahtimissa vai ecu:n softaan liittyvä "bugi". Näytti TIS:ssä olevan 11/2003 asti valmistetuista moisesta viasta maininta. Maahantuojalta/jälleenmyyjältä on varmaan ihan turha kysyä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320d E46 110kW turboista.
Collapse
X
-
Minulla
on E46, -02, 320dA, ajettu nyt 198700 (noin), turbo vaihdettu 99870km:n kohdalla. Syynä oli öljyn syönti (21000km vaihtovälillä n.0,8l). tehdas maksoi, siis ei sentinkään kuluja minulle.
Tosin ajan paljon ja ostan aina autot uutena.
Kuulemma tehdas vaihtaa turbot aina kulutta, jos ajokilometrit alle 100000km.
En tiedä miten on muilla, mutta minua ainakin on myyntifirma palvellut autonosalta kuin kuningasta..
-
-
Kysyin tuosta huollosta samalla, kun tivasin nykimis-/puutumisongelmaan selitystä kovalla (-30) pakkasella. Ei kuulemma ole ahtimia mennyt rikki normaalia enempää. Mikä on sitten normaali.
Jaahas saa nähdä pääseekö aamulla töihin vai jäädäänkö taas bussipysäkille hengähtämään :( , kun on luvattu kovia yöpakkasia ...kele.G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
-
Originally posted by Ikuinen aloittelijaKysyin tuosta huollosta samalla, kun tivasin nykimis-/puutumisongelmaan selitystä kovalla (-30) pakkasella. Ei kuulemma ole ahtimia mennyt rikki normaalia enempää. Mikä on sitten normaali.
Jaahas saa nähdä pääseekö aamulla töihin vai jäädäänkö taas bussipysäkille hengähtämään :( , kun on luvattu kovia yöpakkasia ...kele.
Comment
-
-
Originally posted by TBmanon E46, -02, 320dA, ajettu nyt 198700 (noin), turbo vaihdettu 99870km:n kohdalla. Syynä oli öljyn syönti (21000km vaihtovälillä n.0,8l).
Comment
-
-
Originally posted by xelaEn kyllä itse olisi vielä osannu huolestua tuollaisesta öljyn syönnistä. Eihän tuo oo mitää. No joka tapauksessa hyvä sulle, että sait uuden solmun takuuseen.G30 520d Xdrive Sport -18
F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
Comment
-
-
Niin, minäkään
en edes tiennyt, että vaihtoivat solmun, ennenkuin menin vankkuria hakemaan... Ilmoittivat vaan sen, kuin arkipäivän homman tapahtuneeksi..
Mutta palvelu on todellakin ollut kuin kultaa aina meidän perheen kohdalla!
Sepä toikin Heille taas yhden uuden auton osalleen, kun vaimon kanssa käytiin tilaamassa uusi 530dA... Kaaran pitäisi olla meillä ensviikolla...
Comment
-
Comment