Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 320iA:seen tehoa ja näköä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Carbonfiber
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 5226
    • Hki 43

    E46 320iA:seen tehoa ja näköä?

    Milläs tavalla kyseiseen autoon saisi maltillisella tavalla lisää tehoa? Eli kireämmät nokat/ remmi ei tule kysymykseen. Oliskiko 200 heppaa utopistinen tavoite? Auton vm. on 2001 eli vakiona padasta pitäis löytyä se 170 hummaa.

    Entäs mistäs kannattais ruveta bongailemaan angeleita eteen mahdollisesti xenoneilla? Myös puna/kristalli takavaloihin olisivat kiva lisä.

    Onkos e39 m5-replica vanteita saatavilla e46:seen? Entäs e60 m5? 17-tuumaiset varmaan menisivät alle heittämällä?
    Last edited by Carbonfiber; 04-03-2006, 17:47.
    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
    Z3 Roadster 2.8 '98
    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
  • Carbonfiber
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 5226
    • Hki 43

    #2
    Viittiskö joku kertoa?
    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
    Z3 Roadster 2.8 '98
    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

    Comment

    • Freak
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2510
      • .

      #3
      Originally posted by Carbonfiber
      Oliskiko 200 heppaa utopistinen tavoite?
      Kaikki on tässä maailmassa mahdollista, mutta onko se enää järkevää on toinen asia. Sehän on siis aivan päivän selvä asia ettei millään lastu/putki/vapari -virityksillä noin suuriin tehon lisäyksiin päästä. Ainoa mahdollisuus on joko tilavuuden lisääminen tai ahtaminen tavalla taikka toisella. Tämä taas tarkoittaa automaattisesti pussitestiä, jos puhtaat jauhot pussissa haluaa ajella. Testin läpi pääsy onkin sitten eri juttu.

      En tarkoita tätä millään pahalla. Sellaista se elämä vain on...
      Kannattaa nauttia autosta siinä kunnossa kuin se on tai vaihtaa vain isompi moottoriseen.

      Lisää tarinaa pussitestistä ym. virityksiin liittyvistä asioista löytyy SEARCH-nappulaa käyttämällä.
      Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

      Vanha Uuden liiton mies...

      Comment

      • Carbonfiber
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 5226
        • Hki 43

        #4
        Kiitos tiedosta. Noihin ulkonäköseikkoihin ajattelinkin enemmän perehtyä. Mistäs voisi katella korisatseja? Joku hillitty m3/m5 tyylinen olisi mielessä.
        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
        Z3 Roadster 2.8 '98
        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

        Comment

        • Convertible
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 2638
          • Turku

          #5
          Laita M sport II paketti (alkuperäinen).
          F25 X3 35d
          E87 118i
          E46 330ti
          E46 M3
          E30 M3
          E30 M3 Convertible
          Z3 Roadster

          Comment

          • Carbonfiber
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 5226
            • Hki 43

            #6
            Originally posted by Convertible
            Laita M sport II paketti (alkuperäinen).
            Kuulostaa hyvältä. Mistäs näitä ja yllä mainittuja roippeita kannattaisi ruveta kattelemaan? Eikä karkeat hintatiedotkaan olisi pahitteeksi.
            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
            Z3 Roadster 2.8 '98
            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

            Comment

            • Convertible
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 2638
              • Turku

              #7
              Etsi tuolla Search toiminnolla, asiasta on ollut puhetta aiemminkin. BMW kaupasta saa, saattaa tosin olla kalliis? Mutta saksasta saa koko setin noin 1000-1200€ mallista riippuen. (sis. etu- ja takapuskurin, helmat ja takaluukun päälle sen listan. kaikki valot ym. listat)
              F25 X3 35d
              E87 118i
              E46 330ti
              E46 M3
              E30 M3
              E30 M3 Convertible
              Z3 Roadster

              Comment

              • Carbonfiber
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 5226
                • Hki 43

                #8
                Originally posted by Convertible
                Etsi tuolla Search toiminnolla, asiasta on ollut puhetta aiemminkin. BMW kaupasta saa, saattaa tosin olla kalliis? Mutta saksasta saa koko setin noin 1000-1200€ mallista riippuen. (sis. etu- ja takapuskurin, helmat ja takaluukun päälle sen listan. kaikki valot ym. listat)
                En nyt haulla bongannut mtn. ihmeellistä, eli onko jotain kauppoja joiden sivuja kannattaisi katella? Entäs aiempi vannekysymys ja nuo etu- ja takalamput? Entäs paljon lastu, putki, vapari yhdistelmällä saisi tehoa ja mistä niitä kannattaa katella?
                Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                Z3 Roadster 2.8 '98
                isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                Comment

                • Ceeray
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 1399
                  • Kuopio

                  #9
                  Saksasta koko M-tech setti 655€ + 100€ rahti. Katto Ebay.de. Kyselin jo sieltä, mutta kun jo kaikilla on se niin en halua samanlaista..

                  Siihen tehojuttuun... Samalla rahalla millä vaparia virittää niin jo äkkiä vaihtaa autoa. Kaveri tekee noita lastuvirityksiä ja sanoi suoraan ettei pelkkä lastu kannata, pitää vaihtaa muitakin osia, ja voit varmaa laskea jotain 100€/hv.

                  Turbot sitten erikseen.
                  Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                  Comment

                  • Carbonfiber
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2005
                    • 5226
                    • Hki 43

                    #10
                    Meniskö tollaset alle? http://zoouz.free.fr/Wheels/style/style_193.htm
                    Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                    Z3 Roadster 2.8 '98
                    isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                    ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                    Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                    Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                    - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                    Comment

                    • Tomi T
                      BTCF Member
                      • Apr 2003
                      • 3830
                      • Nokia

                      #11
                      Originally posted by Carbonfiber
                      Menis.
                      ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                      ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                      BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                      BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                      ex. 53*BMW

                      Comment

                      • Carbonfiber
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2005
                        • 5226
                        • Hki 43

                        #12
                        Milläslailla tota alustaa kannattais lähtee parantamaan? Tehtaan vakisportti alusta vai joku muu? Suurta madallusta ei oltaisi hakemassa, mutta semmonen joku 20 milliä ja tietenkin hiukan kovempi.
                        Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                        Z3 Roadster 2.8 '98
                        isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                        ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                        Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                        Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                        - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                        Comment

                        • Carbonfiber
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2005
                          • 5226
                          • Hki 43

                          #13
                          Mistäs kannattaisi ruveta etsimään catbackeja?
                          Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                          Z3 Roadster 2.8 '98
                          isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                          ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                          Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                          Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                          Comment

                          • Carbonfiber
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2005
                            • 5226
                            • Hki 43

                            #14
                            Vastauksia kiitos.
                            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                            Z3 Roadster 2.8 '98
                            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                            Comment

                            • Puuankkuri
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2006
                              • 161
                              • Ylöjärvi

                              #15
                              morjens

                              Morjens... multa saisit über-halvalla ton mun alustasarjan ( taitaa olla joku Cobra-merkkinen) joka on ollut nyt vuoden mun 325:sen alla.. Vaihdan autoon rajumman madallussarjan heti kun vaan kelit lämpenee että tarkenee puolilämpimässä tallissa kytkeä... eli jos jaksat hetken odottaa niin täältä sais. mutta jos haluat uudet niin se on eri juttu... Katso miltä auto näyttää tolla sarjalla, mun tiedoissa on pari kuvaa vessasta samalla alustalla...
                              Niin, ja kyllä tohon e46 seen menee ihan heittämällä vaikka 19" tuumaan asti noi vanteet, ei tarvi muuta kun pienempää profiilia niin siinä se...tossa on kohtuu hyvä linkki mistä voit verrata nykyistä pyöräkokoa vaihtoehtoiseen mihin tahansa kokoon..




                              niin ja sitä catbäkkiä...


                              Oli miten oli mutta näin on

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎