Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kännyteline E46

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MazterI
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 312
    • Jyväskylä

    Kännyteline E46

    Nojoo, liekkö tämä nyt ongelma, mutta kysyn kuitenkin

    Tuli saatua Nokian kapulateline ynnä e46-sopiva asennusrauta siihen että saisi tuon kännykän kivasti johonkin hollille etenkin navikäyttöä ajatellen. Tuo asennusrauta on semmoinen ei ruuveja juttu minkä voi survaita sopivaan koloseen.Yleensä kai ohjeistus on e46:ssa se ilmastointisäätimien ja kojelaudan oikeanpuoleisen reunan rako minne toi rauta passaa.

    Jotenkin toi kapula tulis tossa vaan hölmön kauas. Itse ajattelin runnoa sitä jopa siihen kojelaudan keskimmäisen lämpötilasuuttimen vasempaan reunaan eli ihan ratin viereen.

    Kertokaapas löytyykö muita hyviä kolosia ja minne olette itse noita asennusrautoja telineille survoneet?
  • 535SD
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2005
    • 1068
    • Lahti

    #2
    Nokialta on saanut ainakin ennen sellaista rautaa mikä tulee siihen keskimmäisten tuuletussuuttimien keskelle siin ois ainakin navikäyttöön hyvä paikka
    Olleita ja menneitä
    1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

    Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

    Comment

    • MazterI
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 312
      • Jyväskylä

      #3
      Mulla ei ainakaan oo siinä kolosta kun se on yhtä palaa sen keskellä olevan säätöpylpyrän kanssa. Ainoastaan keskisuuttimen reuinoille vois onnata, mutta niissäkin on ne kiinni-auki rullat tietty vähän edessä.

      Comment

      • 535SD
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2005
        • 1068
        • Lahti

        #4
        Originally posted by MazterI
        Mulla ei ainakaan oo siinä kolosta kun se on yhtä palaa sen keskellä olevan säätöpylpyrän kanssa. Ainoastaan keskisuuttimen reuinoille vois onnata, mutta niissäkin on ne kiinni-auki rullat tietty vähän edessä.

        Se tulee siihen säätöpylpyrän päälle.
        Olleita ja menneitä
        1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)

        Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎