E46 tunnistinmatto

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• mika68
    replied
    Originally posted by janne328
    onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut apukuskin penkin tunnisttinmattoa? Mulla on kuulemma semmonen rikki kun airbag valo helottaa koko ajan. Sekin saatanan tieto makso 60€!! Lentokentän Metro-autosta sanoi korjauksen hinta osineen 300€!!! On niin perkeleenmoinen hinta että jostain kyllä vois saada halvemmalla.
    Elikkäs pystyykö sitä vaihtamaan ite tai mistä siihen saa osat halvemmalla kuin metro-autosta?
    Pystyy vaihtamaan itse!
    Penkki vaan irti autosta. Seuraavaksi istuinosa irti ja sieltähän se matto lähtee. Joutuu kuittauttamaan vikakoodin pois vaihdon jälkeen.
    Tein vastaavan vaihdon E36:seen, kun piti vaihtaa tunnistematto tavallisesta sporttipenkkiin...
    Riskipelillä vois kysellä käytettyä mattoa ja uusia ei taida Suomesta löytyä kuin BMW diilereiltä? Mites Ebay Saksasta?

Leave a comment:

• janne328
    started a topic E46 tunnistinmatto

E46 tunnistinmatto

onko kukaan vaihtanut/vaihdattanut apukuskin penkin tunnisttinmattoa? Mulla on kuulemma semmonen rikki kun airbag valo helottaa koko ajan. Sekin saatanan tieto makso 60€!! Lentokentän Metro-autosta sanoi korjauksen hinta osineen 300€!!! On niin perkeleenmoinen hinta että jostain kyllä vois saada halvemmalla.
    Elikkäs pystyykö sitä vaihtamaan ite tai mistä siihen saa osat halvemmalla kuin metro-autosta?
Working...