auto on 328ci vm2000. ja ongelma on seuraavanlainen kesällä kun on lämmin niin lukot toimii moitteettomasti, mutta heti kun lämpötila laskee alle 10 asteen lukon tikku ei nouse ensimmäisellä painalluksella ylös vaan pitää painaa muutaman kerran ylös alas niin sitten loppujen lopuksi se nousee ylös onko kokemuksia? Kiitos!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
lukot reistaa e46 ssa
Collapse
X
-
Tuttu juttu
Ei taida olla ainoa coupe jossa näin on... Omassa kuljettajan oven lukkomekanismin vaihtaminen auttoi; Samalla meni tosin ikkunan säätömekanismi tjsp uusiksi kun oli jämähtänyt. Kokonaiskustannus (Laakkosella) melkein 400e (tosin liikkeen takuun piikkiin). Auto 325CiA.
Sama ongelma ollut myös muilla http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=44936 ja searchilla löytynee lisää.
Pelkän lukkomekanismin hinta Laakkoselta varaosana noin 150e. Yleensä joutuu vaihtamaan myös vaijereita yms sälää.
Edit: Kirjoitusvihreet...Last edited by e46_newbie; 01-08-2006, 17:31.
-
-
Sama homma. Kuljettajan lukko reistaa, mikä aina välistä raivostuttaa. CRC autto hetkeks. Omassa lukkoani oli "korjattu" huolloissa edellisten omistajien pyynnöstä, mutta kun sitten yritin saada sitä takuuseen, oli bemarin mukaan jo liian myöhäistä. Olisi kuulemma edellisten pitänyt sitä vaatia takuuseen, nyt on myöhäistä.
Syksyllä kokeilen tutkia ja putsata lukkoa vähän, jos ei auta, niin sitten vaihdatan lukkomekanismin.KoPe
--------
Jag XF, ex: e30, e36 komposti, e46, e90, f10, e91
Comment
-
-
Valitettavasti
Lukon reistailu taitaa olla todellinen tyyppivika, ja vieläpä noissa kaksiovisissa erityisesti. Meni omassakin autossa käytetyn auton takuuseen eikä tehdastakuuseen. Mukisematta kuitenkin, sillä vika oli selvästi tuttu...
Laakkosen mukaan tekohengittäminen ei auta juuri lainkaan, kun CRC ei pääse kaikkiin paikoihin. Ongelman korjaa vain mekanismin vaihto (ja kuten sanottua, vanhemmissa autoissa alkaa mennä samalla muitakin osia vaihtoon).
Toisaalta, ärsyttävä vika mutta ei onneksi estä ajamista :-)
Comment
-
Comment