Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Coupe -01 Kynnyslista haljennut?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maho
    Bimmer Rookie
    • Jun 2006
    • 43

    #31
    Originally posted by Hemi
    Itse ongelma on kohtuullisen mitätön sekä helppo ja nopea korjata.
    Luulen että nyt kun olen tuhlannut pari päivää tuon asian kanssa pähkäilemiseen, en vaivaa sillä enää ketään, vaan korjautan sen omaan piikkiin. Yksi baari-ilta maksaa enemmän kuin tuon korjauttaminen, joten Nykäsen sanoin, so not.
    E46 CI 325 -01

    Comment

    • Tozi
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 2056
      • Epsoo

      #32
      Originally posted by Maho
      Luulen että nyt kun olen tuhlannut pari päivää tuon asian kanssa pähkäilemiseen, en vaivaa sillä enää ketään, vaan korjautan sen omaan piikkiin. Yksi baari-ilta maksaa enemmän kuin tuon korjauttaminen, joten Nykäsen sanoin, so not.
      Minä en maksais penniäkään omasta pussista jos olisin auton liikkeestä ostanut kolaroimattomana! Mutta kukin tyylillään...

      BMW varaosat, tuning & styling!

      E92 335i -06
      ex E46 330Ci -02
      ex E46 328i Coupe -99
      ex E36 325i Coupe -92

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #33
        Originally posted by Tozi
        Minä en maksais penniäkään omasta pussista jos olisin auton liikkeestä ostanut kolaroimattomana! Mutta kukin tyylillään...

        KAIKKI vanhat autot joko ovat, tai voivat olla kolaroituja.... joten se ei ole mikään ihmettelyn tai kiukuttelun aihe. 100% kolaroimattoman auton voi korkeintaan olettaa saavansa VAIN kun auton käy itse hakemassa uutena vapaasatamasta. Kolari ja sen korjaus EI OLE autossa oleva vika tai virhe, vaan ainoastaan se on sitä mikäli korjaustyö ei joiltain osin ole onnistunut.
        Ko.autossa on kuitenkin ollut selvä piilevä vika/virhe(mikäli kyse siis ei ole naarmusta?), joka myyjäliikkeen on siis ainakin periaatteessa voitava korjata.

        Comment

        • Tozi
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2056
          • Epsoo

          #34
          Originally posted by Hemi
          Ko.autossa on kuitenkin ollut selvä piilevä vika/virhe(mikäli kyse siis ei ole naarmusta?), joka myyjäliikkeen on siis ainakin periaatteessa voitava korjata.
          Tätä lähinnä hain tuolla "jos on ostettu liikkeestä kolaroimattomana".
          Eri asia tietenkin taas jos asiasta on ilmoitettu asiakkaalle ostotilanteessa.

          BMW varaosat, tuning & styling!

          E92 335i -06
          ex E46 330Ci -02
          ex E46 328i Coupe -99
          ex E36 325i Coupe -92

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎