Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 listojen maalauttamisesta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EeNeljäKuus
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 136

    E46 listojen maalauttamisesta...

    Elikkä tarkoituksena ois maalauttaa puskurien ja ovien listat korinväriseksi
    (Kontin lista ja ovien kahvat jo maalautettu)
    Kysymys kuuluu mihin hintaan olette kyseisen työn teettänyt ja miten on maali pysynyt?
    sigpic
  • Tomppa123
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1980
    • Salo

    #2
    Originally posted by EeNeljäKuus
    Elikkä tarkoituksena ois maalauttaa puskurien ja ovien listat korinväriseksi
    (Kontin lista ja ovien kahvat jo maalautettu)
    Kysymys kuuluu mihin hintaan olette kyseisen työn teettänyt ja miten on maali pysynyt?

    kaikki listat, kahvat + spoileri 100€ ja hyvin on maali pysyny

    Comment

    • Manga
      Newbiemmer
      • Jul 2006
      • 9
      • Kajaani

      #3
      Mitenkäs listat on kiinni ovisssa ja puskureissa ???! aika edulliselta kuulostaa toi 100 euroo...
      ex.BMW 320d Touring M-Sport

      Comment

      • Tomppa123
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2005
        • 1980
        • Salo

        #4
        Originally posted by Manga
        Mitenkäs listat on kiinni ovisssa ja puskureissa ???! aika edulliselta kuulostaa toi 100 euroo...
        ihan knipsuilla molemmissa, ei muuta ku talttameisseliä väliin ja varovasti irrottelee!! vähän jotain esim.kangasta väliin ettei tuu jälkiä mihinkään

        Comment

        • J. Kuusisto
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 860
          • Kauhajoki, Etelä-Pohjanmaa

          #5
          kojelaudan listoja irrottaessa kannattaa aloittaa apukuskin puolelta, keskimmäinen menee hieman sen apparinpuoleisen alle.

          mikäli sporttirattia löytyy, se onkin mielenkiintoisempi irroitettava, ja oikea irroitustapa selvisi meillekin vasta kokoamisvaiheessa.

          ratin takana on alimmassa puolassa kaksi ruuvia, sitten on ns isommissa puolissa, reiät, joissa tuntuu sellainen löysä kumiläpyskä, sieltä ilmeisesti ruuvarilla työntämällä pitäisi saada molemmin puolin jouset painettua niin että ratin keskiosa irtoaa. se reunus ja alaosan "paneeli" irtoaakin sitten helposti parin ruuvin jälkeen..

          omasta maalattiin juuri jalopuut mclarenin silver efect värillä, ja ensimmäisen lakkakerroksen sisään sekoitettiin hiukan mustaa joka tekee kyllä huippuhienon vaikutuksen..
          e21 320 -79 (M50B25 Turbo)
          e28 M535i -85

          Comment

          • eofkAnssi
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 306
            • Hki Downtown

            #6
            Originally posted by EeNeljäKuus
            Elikkä tarkoituksena ois maalauttaa puskurien ja ovien listat korinväriseksi
            (Kontin lista ja ovien kahvat jo maalautettu)
            Kysymys kuuluu mihin hintaan olette kyseisen työn teettänyt ja miten on maali pysynyt?
            Teetin työt tuolla Kurvisen automaalaamossa Jpäässä ja hienoltahan se näyttikin aluks. Talvella sitten pesin autoa, ni pikkuhiljaa lähti joka listasta värit. Ei oltu tehty mitään pohjatyötä. Vitutti niin paljon, etten menny edes inisee vaan ostin kokonaan uuden kierroksen. Enkä vitussa aio maalauttaa niitä.

            Se MUN mielestä näyttää itseasiassa paremmalta ku on jotain joka vähän rikkoo muuten täysin hopeata autoa. Antaa kato KONTRASTIA
            "You open your mouth again I swear I'm gonna break it" - Kornia, mutta hyvää


            e89 Z4 3.5i DKG + hayabusa Tbo
            x Porsche 911 C4
            x e92 LCI 320dA
            x e92 330 xD
            x 08 WRX
            x e82 123dA
            x '88 e30 320i "drifting edition"
            x '01 e46 320iM

            Comment

            • jkf
              Bimmer Rookie
              • Jun 2004
              • 38
              • Rauma

              #7
              Samaa mieltä listoista. Hopea kärry kaipaa tehosteena raitaa kylkiin mutta jos maalata haluaa niin ilman pohjatyötä (liuotinpesu/hionta/pohjamaalaus) ei maalit tulee pysymään. 100 eskon sutimisella ei homma tule kuntoon. Ei vaikka duunin tekisi yks tutuntutuntuttu

              Comment

              • Tomppa123
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2005
                • 1980
                • Salo

                #8
                Originally posted by jkf
                Samaa mieltä listoista. Hopea kärry kaipaa tehosteena raitaa kylkiin mutta jos maalata haluaa niin ilman pohjatyötä (liuotinpesu/hionta/pohjamaalaus) ei maalit tulee pysymään. 100 eskon sutimisella ei homma tule kuntoon. Ei vaikka duunin tekisi yks tutuntutuntuttu

                tulee todellakin kun vie ne oikeeseen paikkaan missä osataan maalata, eikä mihinkää kokkolan kylämaalari petersonille, itellä ollu pian vuoden ja maali on pysyny täydellisesti, vaikka autoa on pesty painepesurilla ja on käyty autopesuissa

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  #9
                  Ne nyt ei tarvitse muuta kuin kierroksen muovitartuntapohjamaalia ja kierroksen 2-K hiontaväriä jolloin pysyy maali ihan takuulla "maailman tappiin" asti kiinni. Toki 100€ tästä hommasta ei voi olla kuitillinen...

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎