Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 jäähdytysneste vuoto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sigrit
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 40
    • tohmajärvi

    e46 jäähdytysneste vuoto

    jep..elikkäs huomasin että jäähdytysnesteet vuotaa pikkuhiljaa.vuotokohta paljastui termostaatin anturin juuresta.pikkasen yritin tutkia sitä anturia,ja se tietenkin hajosi käteen ..no sain sen takaisin jotenkuten.mutta nyt vissiin tulee eteen uuden termostaatin osto ja vaihto???ajattelin samalla vaihtaa vesipumpun ja hihnat kiristimineen.
    kysymys:pitääkö koko auton keula purkaa että pääsee vaihtaan kyseisiä osia(termari,vesipumppu,kiristimet)?ja miten on...lähteekö viskon pultti(siis jäähdytys ropellin pultti) irti lemmessä,vai onko siihen joku konsti millä saa irti "helposti"??olen kuullut että se voi olla jopa tiukassa,ja siinä voi tulla paljonkin vahinkoa jos itse teutaroi sen rikki??

    auto on bmw 320i steptronic -99
    ilmastointi on...
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    #2
    Originally posted by sigrit
    jep..elikkäs huomasin että jäähdytysnesteet vuotaa pikkuhiljaa.vuotokohta paljastui termostaatin anturin juuresta.pikkasen yritin tutkia sitä anturia,ja se tietenkin hajosi käteen ..no sain sen takaisin jotenkuten.mutta nyt vissiin tulee eteen uuden termostaatin osto ja vaihto???ajattelin samalla vaihtaa vesipumpun ja hihnat kiristimineen.
    kysymys:pitääkö koko auton keula purkaa että pääsee vaihtaan kyseisiä osia(termari,vesipumppu,kiristimet)?ja miten on...lähteekö viskon pultti(siis jäähdytys ropellin pultti) irti lemmessä,vai onko siihen joku konsti millä saa irti "helposti"??olen kuullut että se voi olla jopa tiukassa,ja siinä voi tulla paljonkin vahinkoa jos itse teutaroi sen rikki??

    auto on bmw 320i steptronic -99
    ilmastointi on...
    E36 kopassa ainakin riitti vesipumppu/termari remppaan, kun otti viskon ja syylärin pois

    Comment

    • sirius18
      Bimmer Rookie
      • Dec 2002
      • 137

      #3
      Originally posted by sigrit
      jep..elikkäs huomasin että jäähdytysnesteet vuotaa pikkuhiljaa.vuotokohta paljastui termostaatin anturin juuresta.pikkasen yritin tutkia sitä anturia,ja se tietenkin hajosi käteen ..no sain sen takaisin jotenkuten.mutta nyt vissiin tulee eteen uuden termostaatin osto ja vaihto???ajattelin samalla vaihtaa vesipumpun ja hihnat kiristimineen.
      kysymys:pitääkö koko auton keula purkaa että pääsee vaihtaan kyseisiä osia(termari,vesipumppu,kiristimet)?ja miten on...lähteekö viskon pultti(siis jäähdytys ropellin pultti) irti lemmessä,vai onko siihen joku konsti millä saa irti "helposti"??olen kuullut että se voi olla jopa tiukassa,ja siinä voi tulla paljonkin vahinkoa jos itse teutaroi sen rikki??

      auto on bmw 320i steptronic -99
      ilmastointi on...
      Minulla on jossain tallessa toinen ylimääräinen termostaatti ja on ehjä, laita privaa jos kiinnostaa ostaa se!

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎