Jokainen kirjoittaa tavallaan. Minä tuolla tavalla.
En tiedä mitä tarkoitat ilmauksella "tuubaa". Kyseinen sana ei kuulu adjektiivina sanavarastooni. Soittimen kyllä tunnen. Vaskipuhallinperheen matalaäänisin jäsenhän se. Mutta miten tuo bassotorvi tähän yhteyteen linkkautuu, en osaa hahmottaa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Jokainen kirjoittaa tavallaan. Minä tuolla tavalla.
En tiedä mitä tarkoitat ilmauksella "tuubaa". Kyseinen sana ei kuulu adjektiivina sanavarastooni. Soittimen kyllä tunnen. Vaskipuhallinperheen matalaäänisin jäsenhän se. Mutta miten tuo bassotorvi tähän yhteyteen linkkautuu, en osaa hahmottaa.
Olen kuullut, että tuuban soitto on kehittävä harrastus. Ehkä sinunkin kannattaisi tuuban kirjoittamisen sijasta siirtyä soittamaan sitä.
Muutaman kirjoituksesi luettuani, ne ovat mielestäni lähinnä pakinaa, eivät mitään koeajoraportteja. C30 ja Yaris-tarinat sopivat lähinnä Suomi24.fi-palstalle, kohtaan "Tarinoita autoista".
Kysymys kuului, että kirjoitatko tarkoituksella tähän tyyliin, vai oletko ihan oikeasti tuota mieltä? Kysymys on ihan vilpitön. En vaivautunut tonkimaan kaikkia raporttejasi esiin.
...Olen hiukan hämmentynyt, miten erilaisen kokemuksen vähän ajettu E46 330i ja hiukan enemmän - muttei mitenkään holtittoman paljon - ajettu 330d saattoivat antaa.
Koeajettu BMW oli paikallisella jobbarilla. Nyt alkaa näyttää, että hän yritti aika härskisti huijata. Pääasiassa Mersujen parissa elelleenä henkilönä ei tunnu kovinkaan nöyryyttävältä tunnustaa, että en välttämättä erota pre-facelift- ja facelift-mallin E46-BMW:itä toisistaan. Jäsen Audio toi offlinenä esiin päteviä tietoja, jotka herättivät epäilyksen että kyseessä ei ollutkaan tuollainen päivitetty malli, vaikka näin väitettiin.
Ja kuten todettua, pre-faceliftissä on aikamoisen kevyt ohjaus.
Ja kuten todettua, pre-faceliftissä on aikamoisen kevyt ohjaus.
Sitten taitaa olla mun autossa jotain vikaa tai voimat on vaan heikentyneet, koska kyllä tuossa aika jäykkä ohjaus on
Tietysti riippuu siitä, mihin verrataan. Esim. Audissa on jonkun verran jäykempi ohjaus ja volvossa taas kevyempi kuin tuossa e46:ssa. Mersun ohjaukseen en ota kantaa, kun en sellaisella ole pahemmin ajellut.
Sitten taitaa olla mun autossa jotain vikaa tai voimat on vaan heikentyneet, koska kyllä tuossa aika jäykkä ohjaus on
Tietysti riippuu siitä, mihin verrataan. Esim. Audissa on jonkun verran jäykempi ohjaus ja volvossa taas kevyempi kuin tuossa e46:ssa. Mersun ohjaukseen en ota kantaa, kun en sellaisella ole pahemmin ajellut.
Ensimmäisen vuoden 330 tuotannossa oli erilainen ohjaustehostin kuin 98-00 328/323:ssa. USA:ssa tästä nousi iso haloo ja BMW NA joutuikin tarjoutumaan tekemään tehostimen vaihdot takuuseen sitä halunneille. Täälläpäin moista tuskin tehtiin autojen harvinaisuuden takia. Saksan maan toiminnasta minulla ei ole tietoa tämän asian suhteen.
Tiedä sitten mikä tämä tarina oli dieseleissä mutta näin ainakin bensakoneisissa. Olen ajanut pariakin kappaletta -00 330i autoja ja molemmissa ohjaus oli mallia Lincoln Towncar
Ainakin oma 320D -02 on ohjaukseltaan enempi mallia "hyökkäysvaunu" eli ohjaus on suht tunnokas (lue: jäykkä)
Näin ainakin verrattuna kakkosautoon V40 -01 , joka tuntuu aina Bimmerin jälkeen aikalailla "neitiautolta". Kytkin paiskautuu pohjaan tennarin alla ja rattia käännellään ilman suunnatonta "habaa".
Tästä suorana seurauksenahan on tietysti se että vaimo ajaa Volvolla ja itse cruizaa BMW:llä
Comment