Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 318i ajovalojen himmentyminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaimann
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 1214
    • Karigasniemi

    E46 318i ajovalojen himmentyminen

    Pimeällä ajaessa huomasin kun vaihdetta vaihdoin ja löysäsin kaasun, niin nuo ajovalot himmeni, ei paljoa mutta tarpeeksi että häiritsee. Missä vois tuo vika olla? Akku vaihdettiin tämän vuoden puolella 60Ah:n eli siinä ei käsittääkseni pitäis olla mitään. Vanha akku heitti toimimasta kokonaan, ei pyöräyttäny vaikka oli yön laturi pellin alla.

    Olen vähän laturia miettiny, mutta onko olemassa jotain jänniteen säätimiä jossain jotka vetelis viimeisiään?
    "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

  • Max
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 994
    • Kotona

    #2
    Mulla oli samanmoista ongelmaa E39:ssä ja tässä topikki mut varsinaista ratkaisua tuohon ei löydy tuolta. Ilmeisesti ihan normaalia tavallisilla halogeenilampuilla varustetuissa lampuissa ku on nuita sähköhärpättimiä enemmän ja vähemmän, niin virtaa kuluu...

    Comment

    • polkuauto
      Bimmer Rookie
      • Jan 2006
      • 168

      #3
      Sama auto, sama ominaisuus. En oo tolla pahemmin jaksanut päätä vaivata. Omassa autossa himmenemistä tapahtuu vain kylmällä koneella hetken aikaa. Syyllinen vois olla tämä sähkötoiminen ilmapumppu: http://www.realoem.com/bmw/showparts...93&hg=11&fg=50

      Tosin ajovalot saa vilkkuun myös basson tahtiin vähän lujempaa muusiikkia soitettaessa. Ei paljon mutta sen verran että huomaa. Maadotukset on kunnossa eikä vahvarikaan mikään kummonen ole. Taitaa vaan olla aika herkkä vehje noiden sähkölaitteiden suhteen..

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎