Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 alusta kyssäri
Collapse
X
-
Alatukivarren pusla/hela. Molemmat vaihtoon samalla kertaa. Ja kannattaa myös tarkistaa, onko alatukivarsissa pallonivelissä väljää. Pari on muistaakseni n. 120e (laakkonen), tarvikepuslat saat varmasti lähes puoleen hintaan.Current rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
-
-
Originally posted by Antza View PostAlatukivarren pusla/hela. Molemmat vaihtoon samalla kertaa. Ja kannattaa myös tarkistaa, onko alatukivarsissa pallonivelissä väljää. Pari on muistaakseni n. 120e (laakkonen), tarvikepuslat saat varmasti lähes puoleen hintaan.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Kyselin kans joskus jotaki pusliin liittyvää. Joku heitti linkin missä oli hinnat powerflex puslille. E46:een koko satsi n.250€ jos en väärin muista. Tuo herätti pientä ihmetystä koska e30:een satsin hinta oli 450€. En nyt löydä tuota linkkiä mistään mutta kokeile jos löytyy, minun aloittama topic, jos jaksat alkaa etsimään."Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostNyt on nuo ostettu. Paikallisesta varaosaliikkeestä hain, oli aika hintavat 105€ sarjalta.. Eipä tullut postikuluja kumminkaan.. Saksassa tehdyt kumminkin että ihan laatu osaa varmaan"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostOstitko siis täyden satsin eteen ja taakse?? Halpaa ku saippuaOnko noita rautaisia ja alumiinisia??
BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Naapuri tais tarkoittaa alatukivarren palloniveliä. Nuo takimmaiset helat pystyy toki vaihtamaan.
Jotkut ovat kuulemma saaneet helat ihan käsin vetämällä irti tukivarresta. Omassa kotterossa nuo olivat ryytyneet tosi tiukkaan kiinni. Pieni tuumaustauko, sopivan kokoinen hylsy tukivarren päähän ja kolmihaaraisella ulosvetäjällä helat irti.
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostEi kun eteen vain.. Soitin tuossa naapurille joka autoja eläkepäivillänsä ruuvailee.. Väitti jotain että jos alatukivarret on alumiinia niin ne ei oo vaihdettavia päitä vaan joutuu ostamaan koko tukivarren eli eteen olis pelkästään 500€:n paukkuOnko noita rautaisia ja alumiinisia??
"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Itekkin tuosta olen lukenut että joku on saanut käsinkin vaihdettua ja sanoin siitä naapurin isännälle.. Ei vaan uskonut vaan väitti kiven kovaa että aika taikuri saa olla jos ne saa käsin irti.. Lisäksi väitti että tukivarret pitää ottaa autosta irtiJa vatut.. Parempi ku vien jollekkin muulle tuon laitettavaksi..
BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
Comment