Kertokaas viisaammat miks mulla on ratti vinossa vaikka oon käyttäny nelipyöräsuuntaukses ja rengaspaineet pitäis olla OK ja muutenki niissä on pintaa?
Joskus suuntauslaite on jäänyt kalibroimatta ja helposti tapahtuu tuollaisia virheitä... itsellekin muutama kerta. Vie uudelleen suuntautettavaksi tai käytä toisessa paikassa.
kulmien suuntaajat ollu liian hätäisiä, ku on keskittäny rattia. tuota sattuu, mene käymään siellä pajalla ja sano siitä, niin kyllä ne sen suoristaa muutamassa minuutissa.
Eipä pitäisi ratti jäädä vinoon nelipyöräsuuntauksen jälkeen. Mahdollisesti livennyt ratin paikaallaan pitävä laite irti tms. Itse kävisin kyselemässä ko. paikasta, että mitä tehdään. Kulkeeko auto kuitenkin kaikesta huolimatta suoraan?
"Jos se on lukenut internetissä, sen täytyy olla totta"
oli se hiukka vinossa ku alatukivarret asennettiin, eli ennen suuntausta oli vinossa ja suuntauksen jälkeen? ja auttaakohan tuo jos irrotan ratin ja käännän suoraa? ku menee se auto suoraan jos pidän sitä hieman oikealla?:think
oli se hiukka vinossa ku alatukivarret asennettiin, eli ennen suuntausta oli vinossa ja suuntauksen jälkeen? ja auttaakohan tuo jos irrotan ratin ja käännän suoraa? ku menee se auto suoraan jos pidän sitä hieman oikealla?:think
Irrota ratti ja laita suoraan jos vain boorissa on oikea jako, muuten voi mennä toiseen suuntaan vinoon. Mutta siellä suuntauksessa käyttäessä niiden olisi pitänyt se ruori suoraan laittaa...
Comment