Jos tosiaan ketju on poikki pärähtänyt niin vähintä mitä voit tehdä on ottaa/otattaa kannen auki, napsia valokuvia ja laittaa tänne niin saa ihmettelyn aihetta.
Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Jos tosiaan ketju on poikki pärähtänyt niin vähintä mitä voit tehdä on ottaa/otattaa kannen auki, napsia valokuvia ja laittaa tänne niin saa ihmettelyn aihetta.
Aika paska flaksi täytyy olla jos kettinki menee poikki. Jos on moottori päässy ottaan huolella jengaa niin sittenhän varmaan yläkerta moottorista on romun arvoista tavaraa. Onkos tuossa muuten "katkaistava" ketju vakiona? Olisko voinu liitoksesta pettää? Kiristimet sanonu sopimuksen irti ja ketju onkin ehjä? Jos et oo vielä purkanut konetta ja et oo varma että ketju olis poikki niin melkein uskoisin kiristäjän menneen rikki. Paha sanoo muutakuin että aika harvinaista 200t ajetulle autolle. Dieseli bemuissa oon kuullu ketjun venyvän, mutta enpäs ole vielä kuullut että poikki olisi mennyt kellään.
en tiiä mitä moottorikoneistamoja on helsingissä mut soitteleppa vaikka hämeendieseliin.
voi olla että on pahastikkin käyny. venttiileitähän ny ainakin kieroon on varmasti menny, voi olla että nostajia paskana ja jos huonoo säkää huonon säkän päälle vielä niin nokka-akseleissa on jälkeä. harvemmin itse kanteen mitään tulee mut kannattaa varautua siihen että joutuu ostamaan uusia venttiileitä, mahdollisesti venttiilinohjureita vaihtaan, tietysti kannen purku ja vaurioiden tutkiminen, samalla sit kaikki ehjät venttilit kannattaa hioa ja istukat koneistaa, kannen tasohionta ja ihan muuten perus kansiremppa tehdä samalla
osaatko sanoa yhtään että minkälaisessa tilanteessa tuo sattui, vaihdemissi? ihan järjetön koneen kiljuttaminen???
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment