Originally posted by Alweissi
View Post
E46 ilmastointi pukkaa *askan makusta ilmaa
Collapse
X
-
Mulla oli keväällä samalainen ongelma ja mun vekottimeen tehtiin forte käsittely jonka jälkeen ei hajuja ollut lainkaan.
-
Ottaako se muualta ilmaa kuin konepellin yläosassa olevasta ilmanottoaukosta? suodatin siellä oli ok eikä nenään ottanut mitään.Originally posted by hekemon View PostEli löytyykö niitä "paskan tuottajia" siitä ihan pihapiiristä.
Olisikohan johonkin Ilmanoton aukkoon päässyt sitä itse kakkaa.
Lähinnä tuo mietityttää kun se hajua tuo vain tuon hetken (5sec), jos siellä olis joku "homekasa" niin se varmaan tuoksuisi kokoajan.
Siellä siis täytynee olla joku "suljettu" tila missä tuota "mellevää hajua muodostuu" ja kun puhallin pyörähtää se haju on kapiinissa.Last edited by Alweissi; 28-06-2007, 18:08.
Leave a comment:
-
Eli löytyykö niitä "paskan tuottajia" siitä ihan pihapiiristä.
Olisikohan johonkin Ilmanoton aukkoon päässyt sitä itse kakkaa.
Leave a comment:
-
-
Joku käynyt *askalla sun konepelillä olevista ritilöistä.
Siellä vois kyllä olla jotain kosteutta päässyt menemään, mikä sitten uummehtunut siihen raitisilma suodattimeen, villi veikkaus.
Leave a comment:
-
E46 ilmastointi pukkaa *askan makusta ilmaa
Mielenkiintoinen ongelma, nimittäin E46 ilmastointi ja ilmankierto yleensäkkin. Se nimittäin haisee navetalle, kyllä vajaa 30 vuoden kokemuksesta tiedän miltä navetta haisee.
Auton kun käynnistää, niin oli ilmastointi päällä tai ei, niin sellainen 5 sekunnin ajan se tohauttaa "mellevää" ilmaa kapiiniin, kunnes siitä sitten raikastuu nuuskimiskelpoiseksi. Mistä tämä johtunee?
Tags: None
Leave a comment: