Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 valojen "palamisen" merkkivalo palaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arska84
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1356
    • Seinäjoki

    E46 valojen "palamisen" merkkivalo palaa

    Eli tuossa kun laittaa auton käyntiin niin syttyy mittaristoon se auton kuva ja oikean puolimmaista polttimoa väittää että ei toimisi. Kävin katsomassa niin valo kumminkin toimii,samoin pitkät ja korkeudensäätö:think Vaihdoin eilen nuo kirkkaat vilkut kiinni ja sen jälkeenkin valo paloi,mutta sammui noin 30sek käynnistyksen jälkeen.. Olisko vaan sattumaa että alkas juuri samaan aikaan valittamaan tuota.. Kysymys kuuluu,missä vika? Autona 318 E46 -99
    BMW PREMIUM

    BMW E46 318
  • arska84
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1356
    • Seinäjoki

    #2
    Originally posted by arska84 View Post
    Eli tuossa kun laittaa auton käyntiin niin syttyy mittaristoon se auton kuva ja oikean puolimmaista polttimoa väittää että ei toimisi. Kävin katsomassa niin valo kumminkin toimii,samoin pitkät ja korkeudensäätö:think Vaihdoin eilen nuo kirkkaat vilkut kiinni ja sen jälkeenkin valo paloi,mutta sammui noin 30sek käynnistyksen jälkeen.. Olisko vaan sattumaa että alkas juuri samaan aikaan valittamaan tuota.. Kysymys kuuluu,missä vika? Autona 318 E46 -99
    Eipä pala enää.. Laitoin virrat päälle ja otin lähivalon liitimen irti ja laitoin takasin,samalla painoin parkin ja pitkien liittimiä sisään,virrat pois ja avot ei valittele enää.. Hälyyttääköhän tuo myös parkeista? Sitä en huomannut että toimiko kun varoitteli lampun palamattomuutta:think
    BMW PREMIUM

    BMW E46 318

    Comment

    • Kaimann
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 1214
      • Karigasniemi

      #3
      Mulla oli parkissa joku kontakti häiriö. Olin just vaihtanu ajovalojen polttimot niin parin päivän päästä näytti taas et olis lamppu pimee.
      Pieni kopautus umpioon ni parkki syttyi taas.
      "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

      Comment

      • arska84
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 1356
        • Seinäjoki

        #4
        Originally posted by Kaimann View Post
        Mulla oli parkissa joku kontakti häiriö. Olin just vaihtanu ajovalojen polttimot niin parin päivän päästä näytti taas et olis lamppu pimee.
        Pieni kopautus umpioon ni parkki syttyi taas.
        Jaahas,eli se oli parkki sitten mikä sielä ei palanut varmaan mullakaan.. No tietääpä seuraavan kerran jos vielä alkaa palamaan tuo keskusvalvontajärjestelmän varoitus. Käyttöohjekirjakin saksaksi niin eipä siitäkään ollut apua
        BMW PREMIUM

        BMW E46 318

        Comment

        • Tozi
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2056
          • Epsoo

          #5
          Originally posted by arska84 View Post
          Hälyyttääköhän tuo myös parkeista?
          Vaikka löysitkin vian jo, niin vastaan tähän eli kyllä se hälyyttää myös parkista.
          Itse ihmettelin samaa vikavaloa, ja sit hokasin että kas parkki ei pala.
          Seuraavalla meni toisen puolen parkki

          BMW varaosat, tuning & styling!

          E92 335i -06
          ex E46 330Ci -02
          ex E46 328i Coupe -99
          ex E36 325i Coupe -92

          Comment

          • arska84
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1356
            • Seinäjoki

            #6
            Originally posted by Tozi View Post
            Vaikka löysitkin vian jo, niin vastaan tähän eli kyllä se hälyyttää myös parkista.
            Itse ihmettelin samaa vikavaloa, ja sit hokasin että kas parkki ei pala.
            Seuraavalla meni toisen puolen parkki
            Jep, tosiaan huonosti laitettu toi tohon järjestelmään kun parkkien merkki on aivan erinäköinen kun lähivalojen
            BMW PREMIUM

            BMW E46 318

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎