Eli tuossa kun laittaa auton käyntiin niin syttyy mittaristoon se auton kuva ja oikean puolimmaista polttimoa väittää että ei toimisi. Kävin katsomassa niin valo kumminkin toimii,samoin pitkät ja korkeudensäätö:think Vaihdoin eilen nuo kirkkaat vilkut kiinni ja sen jälkeenkin valo paloi,mutta sammui noin 30sek käynnistyksen jälkeen.. Olisko vaan sattumaa että alkas juuri samaan aikaan valittamaan tuota.. Kysymys kuuluu,missä vika? Autona 318 E46 -99
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 valojen "palamisen" merkkivalo palaa
Collapse
X
-
Originally posted by arska84 View PostEli tuossa kun laittaa auton käyntiin niin syttyy mittaristoon se auton kuva ja oikean puolimmaista polttimoa väittää että ei toimisi. Kävin katsomassa niin valo kumminkin toimii,samoin pitkät ja korkeudensäätö:think Vaihdoin eilen nuo kirkkaat vilkut kiinni ja sen jälkeenkin valo paloi,mutta sammui noin 30sek käynnistyksen jälkeen.. Olisko vaan sattumaa että alkas juuri samaan aikaan valittamaan tuota.. Kysymys kuuluu,missä vika? Autona 318 E46 -99BMW PREMIUM
BMW E46 318
-
-
Originally posted by Kaimann View PostMulla oli parkissa joku kontakti häiriö. Olin just vaihtanu ajovalojen polttimot niin parin päivän päästä näytti taas et olis lamppu pimee.
Pieni kopautus umpioon ni parkki syttyi taas.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostHälyyttääköhän tuo myös parkeista?
Itse ihmettelin samaa vikavaloa, ja sit hokasin että kas parkki ei pala.
Seuraavalla meni toisen puolen parkki
BMW varaosat, tuning & styling!
E92 335i -06
ex E46 330Ci -02
ex E46 328i Coupe -99
ex E36 325i Coupe -92
Comment
-
-
Originally posted by Tozi View PostVaikka löysitkin vian jo, niin vastaan tähän eli kyllä se hälyyttää myös parkista.
Itse ihmettelin samaa vikavaloa, ja sit hokasin että kas parkki ei pala.
Seuraavalla meni toisen puolen parkkiBMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
Comment