Juuri näin! Muutenhan ei mitään kannata tehdäkkään. Mutta kun puhutaan koko keulan maalauksesta niin kyllä se isoo osaa näyttelee projektin kustannuksissa, no tottakai on tuttuja ja vähemmän hyviä maalareita ym.
sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
...kaikki tosiaankin on suhteellista. Omassa faceliftaus+maalauksessa kävi niin että jo pelkästä vaihtotyöstä itse asiassa tienasin 100-150€, vaikka tilalle laitettiinkin facelift spesiaali ämmää....
Siihen en ota vielä kantaa nousiko vai laskiko kiesin hinta, kun sitä joskus myydään.
Entäs sitten pre-faceliftin ja faceliftin esim. M-sport etupuskurien erot?
Jostain täältä luin että ainoa ero on jarruille menevissä ilmakäytävissä, muuten sopisi suoraan mallista toiseen?! Faktaa jollain?
Uskoisin että niissä jarrujen ilmakäytävissä olisi jotain eroa. Omaan autooni tuli nyt M-Sport II-keula ja sen mukana kyseiset ilmakäytävät, jotka sitten ei kyllä ilman modausta sinne käyneet. Voihan se tietysti olla että ne ei oo ees tarkoitettu E46:seen..
Last edited by juse_84; 07-05-2009, 19:35.
Reason: ...
Kysäisen nyt hieman tyhmän kysymyksen. Mulla on -00 e46 farkku,ja etupuskuri hieman jo rispaantunut. Voisinko vaihtaa sen pelkästään facelift malliseen? Eli istuuko kivasti lokareihin jne. jne. Mitähän sellanen mahtas maksaa????
Kysäisen nyt hieman tyhmän kysymyksen. Mulla on -00 e46 farkku,ja etupuskuri hieman jo rispaantunut. Voisinko vaihtaa sen pelkästään facelift malliseen? Eli istuuko kivasti lokareihin jne. jne. Mitähän sellanen mahtas maksaa????
kyllä sen pitäisi istua paikalleen ihan ok Hinnoista en tiedä...
Joo elikkä kysyn nyt täällä, miten onnistuu vaihtaa e46 coupen etuvalot+etuvilkut e46 sedaniin? vilkku ainakin erimuotoinen, lokareiden vaihto?
Hitsaushommia joutuu tekemään, tarttet ainakin coupen lokarien etuosat, jotka hitsataan sitten sedanin lokereihin. Ei ole ihan pikkuhomma. Miksi haluat coupén valot?:think
Hitsaushommia joutuu tekemään, tarttet ainakin coupen lokarien etuosat, jotka hitsataan sitten sedanin lokereihin. Ei ole ihan pikkuhomma. Miksi haluat coupén valot?:think
Okei joo, alkaa olee kyllä liian suuri työ sitten.. Coupén valot kiinnostais enemmän niiden vilkkujen takia(kaartuvat), näyttävät omaan silmään paremmalta, mutta jos kerran iso työ niin en niitä sitten ala vaihtamaan pikkuseikan takia
Joo elikkä ideahan on se että mulla on pre-facelift sedan ja aattelin sitten että millähän muutoksilla siihen sais pre-facelift coupen etulamput, koska niissä ero on tuossa vilkussa, sedanissa suora ja coupessa kaareva.
edit: halusin vaan tietää, tulishan siitä oudon näköinen kun sedanissa coupen valot.. =D
Joo elikkä ideahan on se että mulla on pre-facelift sedan ja aattelin sitten että millähän muutoksilla siihen sais pre-facelift coupen etulamput, koska niissä ero on tuossa vilkussa, sedanissa suora ja coupessa kaareva.
En tajua vieläkään. facelift-sedanin etuvilkut ovat kaarevat ja sitä tämä koko topic käsittelee.
Miksi tunkea coupen lamput kun sedanissakin on kaartuvat vilkut? Vai kumpi tässä nyt ei tajua?
En tajua vieläkään. facelift-sedanin etuvilkut ovat kaarevat ja sitä tämä koko topic käsittelee.
Miksi tunkea coupen lamput kun sedanissakin on kaartuvat vilkut? Vai kumpi tässä nyt ei tajua?
Ei varmaan tajuta kumpikaan mutta siis katsoppas noita kuvia ja vertaa pre coupen ja pre sedanin etuvaloja+vilkkuja :think
Comment