Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 Coupe, 235/35x19 + 265/30x19 ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Snowman79
    Newbiemmer
    • Apr 2007
    • 4

    e46 Coupe, 235/35x19 + 265/30x19 ongelma

    Terve,

    Ostin tuossa Dotz Mugello 19'' vanteet + kumit siihen. Vanteiden koko on 8,5'' ja 9,5''. Renkaat ovat 235/35x19 edessä ja takana 265/30x19. Ongelmana on nyt renkaiden hinkkautuminen kaariin takana. Eli kun on vähänkään enemmän painoa kuin minä itse autossa, niin aika pienestäkin moottoritie "pompusta" takarenkaat osuvat kaariin. Olen kysellyt ja kuullut, että on joskus tehty niin että kaaria olisi jotenkin sisältä päin puristettu litteämmäksi, jotta renkaalle tulisi enemmän pyörintätilaa. Miten tälläinen onnistuu ja korjaako se ongelmaa kokonaan jos vaikka autossa olisi 4 henkilöä ja jotain reppua takakontissa? Sillä toihan on aika peruuttamaton juttu sitten. Vain olenko pakotettu ottamaan 18'' vanteet 8-8,5'' ja 225/40x18 koolla renkaat? Auttakee miestä hädässä te tietävät
  • mikalkai
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 308
    • Oulu

    #2
    search: kaarien mankelointi, kaarien pokkaus, kaarien levittäminen jne.
    Mutta lyhyesti, kyllä kaaria voi pokata ainakin näissä vanhemmissa. En tiedä sitten uudemmista, meneekö kaarien suojaukset perseelleen.
    Ajossa:
    E39 530i Touring M-Sport

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #3
      Mikähän et kyseisissä vanteissa mahtanee olla. Sillä tiedolla voimme hyvinkin päätellä kuinka tehokkaasti tuo mankelointi ongelmassa auttaa.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎