Mielenkiintoista että se 330 on mennyt katsastuksesta läpi, mutta toisaalta ei mahdotonta; pussitesti, TUV paperit paloista ja tehonlisäys pieni, niin eiköhän se siitä. Elikkä niin kuin "Stone" tossa kirjoitti niin nimimerkillä Kokemusta On: Entinen BMW ('01 530 "Kimi" Kompressor Intercooler M-Sport Injection) meni katsastuksesta läpi ottamalla remmi pois...(lisätietoja "search"illä). Ja paketin hinta 10-15.000 €...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330i remmiahtimella.?
Collapse
X
-
Täällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
Ettei vaan olisi sama auto:think
Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla?Last edited by henu; 20-08-2007, 15:15.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostTäällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
Ettei vaan olisi sama auto:think
Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla.
Comment
-
-
Originally posted by Stone View PostTästä olisi mielenkiintoista tietää lisää! Mitä kaikkea siis laitettu, hinta jne..
Hämärästi muistan, et koko "remppa" ois ollu ~5000€
Nykyisin sillä kaverilla on -06 M5
edit. täytyy kysellä, ku nään sitä tos kylillä..Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by Lallevihtinen View PostKyseinen nettiauton 330 on mielestäni ihan laillinen. Siihen on VTT päästöt ym.
Jos autossa kerran on viralliset pussitestit tehty, kumma kun myyjä ei mainitse niistä ilmoituksessa mitään.
Luulisi menevän helpommin kaupaksi.
Nää on taas näitä täysiä paskanpuhumisia että auto olisi laillisesti kilvissä tolla kokoonpanolla ja tehoilla. Ja aina on niitä jotka vielä sen uskoo ja levittää sitä juttua totena.
Moniko meistä jättäisi ilmoituksessa mainitsematta että auto on täysin tieliikenteeseen hyväksytty ja läpäissyt kaikki vaadittavat testit jos näin olisi.
Ja miten sattuukin olemaan kilvet sopivasti peitettynä:think:think:think
Toki vaikenen heti ja pyydän nöyrästi anteeksi jos näin on, mutta siihen haluankin sitten nähdä sen rekisteriotteenAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Bääm View PostOnhan siellä ylempänä rekisterinumero. Joku voi siitä selvittää onko se laillinen. Jos kiinnostaa...BMW F30 330e LCI
Buick Riviera 455cid -71
Volvo V70 mk III - Ex
Jaguar F-Pace - Ex
Camaro 3gen - Ex
Subaru Levorg - Ex
Volvo V60 - Ex
Porsche 924 - Ex
BMW 1502 -76 - Ex
The Best or Something - Ex
BMW e39 540iA touring - Ex
BMW e34 525iA touring - Ex
BMW e34 520i -Ex
etc.....
Comment
-
-
HAH HAH!
Nyt on kyllä kaverilla karannut jutut lapasesta... 460hv/600Nm, ei sitten niin millään vitulla tuosta moottorista.Ellei sitten ole sisuskaluja myöten rakennettu isolla kädellä...
360hv vielä uskoisinkin mutta yli 400hv vaatii jo ISOJA muutoksia.
Niin ja 330 vakiokytkin ei todellakaan kestä 600Nm vääntöä.
Eikä tuolla radiaaliahtimella sellaista vääntöä tuosta 3.0 koneesta millään ulos saisikaan.
ei mun M3:ssakaan ollut kuin 550Nm ja S54 on jo esim. puristuksiltaan aivan eri lähtökohta kuin tuo M54...
Käykääs nyt joku kysymyssä siellä nettiautossa että missä nuo tehot on mitattu. Uskoisin että vakiokytkin porsii 450Nm kohdalla joten onko mitattu suoraan kampiakselilta tms.Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostTäällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
Ettei vaan olisi sama auto:think
Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla?
Uutta matskuu sain autosta.
Eli se kaverin kyseinen auto olikin teetetty kuopiossa.
Muisti varassa ei pitäs sanoo mitää
Ja tosiaan katsastettu kyseiselle tekniikalle.
Auto lähti etelä-suomeen jyväskylän autotalo laakkoselta.
Mut jos toi on se sama, mittarilukema ei pidä paikkaansa.
kuulemma 128tkm on lähempänä totuutta. JOS siis sama auto.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by m5 lemans View PostMielenkiintoista että se 330 on mennyt katsastuksesta läpi, mutta toisaalta ei mahdotonta; pussitesti, TUV paperit paloista ja tehonlisäys pieni, niin eiköhän se siitä. Elikkä niin kuin "Stone" tossa kirjoitti niin nimimerkillä Kokemusta On: Entinen BMW ('01 530 "Kimi" Kompressor Intercooler M-Sport Injection) meni katsastuksesta läpi ottamalla remmi pois...(lisätietoja "search"illä). Ja paketin hinta 10-15.000 €...
Noista tehoista onkin jo ollut puhetta. Tehoahan siinä nettiauton herkussa on väittämän mukaan noin tuplat, eli ahtopainetta pitäisi olla noin 1 bar. 0,5 barilla ei pääse vielä lähellekkään, ja 1 bar on sitten taas muuten vakiolle moottorille aika paljon.
Hiukan epäilen itsekin noita tietoja, enkä minä ainakaan löytänyt ilmoituksesta mainintaa siitä, että olis mitenkään lailliset nuo tehot. Jos on kaikki muutokset rekisteriotteessa, niin otteeseen merkityt tehot on varmaan hieman pienemmät.Last edited by Bullitt; 20-08-2007, 17:19.
Comment
-
-
Originally posted by 330Dbimmeri View Postvoiko pitää paikkaansa tuo tehonlisäys mitä tämä kitti tarjoaa??
Jos pitää nii minusta melko edullinen:think
Ja tarviiko näillä tehoilla uusia voimansiirron puolelta mitään?
Comment
-
-
Originally posted by Bääm View PostOnhan siellä ylempänä rekisterinumero. Joku voi siitä selvittää onko se laillinen. Jos kiinnostaa...Aprilia RSV4
Comment
-
Comment