Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330i remmiahtimella.?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • m5 lemans
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 190
    • espoo

    #16
    Mielenkiintoista että se 330 on mennyt katsastuksesta läpi, mutta toisaalta ei mahdotonta; pussitesti, TUV paperit paloista ja tehonlisäys pieni, niin eiköhän se siitä. Elikkä niin kuin "Stone" tossa kirjoitti niin nimimerkillä Kokemusta On: Entinen BMW ('01 530 "Kimi" Kompressor Intercooler M-Sport Injection) meni katsastuksesta läpi ottamalla remmi pois...(lisätietoja "search"illä). Ja paketin hinta 10-15.000 €...
    Last edited by m5 lemans; 19-08-2007, 17:24.

    Comment

    • henu
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 702
      • 01520

      #17
      Täällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
      Ettei vaan olisi sama auto:think
      Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla?
      Last edited by henu; 20-08-2007, 15:15.
      Ford Mondeo ST220
      Suzuki GSX1300R Hayabusa

      Comment

      • Stone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 4074
        • Helsinki

        #18
        Originally posted by henu View Post
        Täällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
        Ettei vaan olisi sama auto:think
        Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla.
        Tästä olisi mielenkiintoista tietää lisää! Mitä kaikkea siis laitettu, hinta jne..
        E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
        VW Pornstarter (työjuhta)
        Dodge RAM Cummins (venejuhta)
        Finnmaster T8







        Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

        Comment

        • henu
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 702
          • 01520

          #19
          Originally posted by Stone View Post
          Tästä olisi mielenkiintoista tietää lisää! Mitä kaikkea siis laitettu, hinta jne..
          En mee arvuutteleen, mitä kaikkee sille tehtiin, ku en muista kaikkea.
          Hämärästi muistan, et koko "remppa" ois ollu ~5000€
          Nykyisin sillä kaverilla on -06 M5

          edit. täytyy kysellä, ku nään sitä tos kylillä..
          Ford Mondeo ST220
          Suzuki GSX1300R Hayabusa

          Comment

          • jannmann
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 5856
            • Joccis City

            #20
            Originally posted by Lallevihtinen View Post
            Kyseinen nettiauton 330 on mielestäni ihan laillinen. Siihen on VTT päästöt ym.
            Noilla tehoilla ei voi olla laillinen....
            Jos autossa kerran on viralliset pussitestit tehty, kumma kun myyjä ei mainitse niistä ilmoituksessa mitään.
            Luulisi menevän helpommin kaupaksi.

            Nää on taas näitä täysiä paskanpuhumisia että auto olisi laillisesti kilvissä tolla kokoonpanolla ja tehoilla. Ja aina on niitä jotka vielä sen uskoo ja levittää sitä juttua totena.

            Moniko meistä jättäisi ilmoituksessa mainitsematta että auto on täysin tieliikenteeseen hyväksytty ja läpäissyt kaikki vaadittavat testit jos näin olisi.
            Ja miten sattuukin olemaan kilvet sopivasti peitettynä:think:think:think

            Toki vaikenen heti ja pyydän nöyrästi anteeksi jos näin on, mutta siihen haluankin sitten nähdä sen rekisteriotteen
            Aprilia RSV4

            Comment

            • m5 lemans
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 190
              • espoo

              #21
              Yhdyn edelliseen puhujaan. Toinen kysymys on mitä kaikkea autolle on tehty. Oma "viritys" antoi vain 360 hp (orkkis 230 hp, ilman ic noin 320 hp), noin 0.5 barin ahtopaineella.

              Comment

              • Bääm
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 401
                • Pori

                #22
                Originally posted by jannmann View Post
                Ja miten sattuukin olemaan kilvet sopivasti peitettynä:think:think:think
                Onhan siellä ylempänä rekisterinumero. Joku voi siitä selvittää onko se laillinen. Jos kiinnostaa...
                330d -03 M57N

                Comment

                • Ändi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2004
                  • 1292
                  • Pori

                  #23
                  ja omistajan puhelinnumerokin löytyy... joku vois soittaa ja kysyä.
                  sigpic
                  E46 2d 330 -02
                  EX.
                  E36 2d 328 -97
                  e92 335d -07
                  330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
                  Audi S4 -99 (324hp/497nm)
                  Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
                  Bmw 325 iA 2D -93
                  Bmw 325 4d -92

                  Comment

                  • patu
                    BTCF Member
                    • Jul 2003
                    • 542
                    • Porvoo

                    #24
                    Originally posted by Bääm View Post
                    Onhan siellä ylempänä rekisterinumero. Joku voi siitä selvittää onko se laillinen. Jos kiinnostaa...
                    "Annetut hakuehdot täyttävää ajoneuvoa ei löydy rekisteristä. Tietolähde AKE, ajoneuvoliikennerekisteri"
                    BMW F30 330e LCI
                    Buick Riviera 455cid -71


                    Volvo V70 mk III - Ex
                    Jaguar F-Pace - Ex
                    Camaro 3gen - Ex
                    Subaru Levorg - Ex
                    Volvo V60 - Ex
                    Porsche 924 - Ex
                    BMW 1502 -76 - Ex
                    The Best or Something - Ex
                    BMW e39 540iA touring - Ex
                    BMW e34 525iA touring - Ex
                    BMW e34 520i -Ex
                    etc.....

                    Comment

                    • Balle
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 3413
                      • UKI, Suomen New York

                      #25
                      HAH HAH!
                      Nyt on kyllä kaverilla karannut jutut lapasesta... 460hv/600Nm, ei sitten niin millään vitulla tuosta moottorista.Ellei sitten ole sisuskaluja myöten rakennettu isolla kädellä...
                      360hv vielä uskoisinkin mutta yli 400hv vaatii jo ISOJA muutoksia.
                      Niin ja 330 vakiokytkin ei todellakaan kestä 600Nm vääntöä.
                      Eikä tuolla radiaaliahtimella sellaista vääntöä tuosta 3.0 koneesta millään ulos saisikaan.
                      ei mun M3:ssakaan ollut kuin 550Nm ja S54 on jo esim. puristuksiltaan aivan eri lähtökohta kuin tuo M54...

                      Käykääs nyt joku kysymyssä siellä nettiautossa että missä nuo tehot on mitattu. Uskoisin että vakiokytkin porsii 450Nm kohdalla joten onko mitattu suoraan kampiakselilta tms.
                      Possuja ja Bemareita

                      Comment

                      • 330Dbimmeri
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2007
                        • 58

                        #26
                        voiko pitää paikkaansa tuo tehonlisäys mitä tämä kitti tarjoaa??



                        Jos pitää nii minusta melko edullinen:think

                        Comment

                        • henu
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2005
                          • 702
                          • 01520

                          #27
                          Originally posted by henu View Post
                          Täällä koskella oli jokunen vuosi sitten eräällä P.M nimisellä kaverilla 330 remmitetty ja se tais olla katsastettu sillä remmillä.
                          Ettei vaan olisi sama auto:think
                          Kyseinen kaveri laitatti melko uutena sen remmin Karalalla?

                          Uutta matskuu sain autosta.
                          Eli se kaverin kyseinen auto olikin teetetty kuopiossa.
                          Muisti varassa ei pitäs sanoo mitää
                          Ja tosiaan katsastettu kyseiselle tekniikalle.
                          Auto lähti etelä-suomeen jyväskylän autotalo laakkoselta.
                          Mut jos toi on se sama, mittarilukema ei pidä paikkaansa.
                          kuulemma 128tkm on lähempänä totuutta. JOS siis sama auto.
                          Ford Mondeo ST220
                          Suzuki GSX1300R Hayabusa

                          Comment

                          • Bullitt
                            BTCF Member
                            • Jul 2002
                            • 2786
                            • Turku

                            #28
                            Originally posted by m5 lemans View Post
                            Mielenkiintoista että se 330 on mennyt katsastuksesta läpi, mutta toisaalta ei mahdotonta; pussitesti, TUV paperit paloista ja tehonlisäys pieni, niin eiköhän se siitä. Elikkä niin kuin "Stone" tossa kirjoitti niin nimimerkillä Kokemusta On: Entinen BMW ('01 530 "Kimi" Kompressor Intercooler M-Sport Injection) meni katsastuksesta läpi ottamalla remmi pois...(lisätietoja "search"illä). Ja paketin hinta 10-15.000 €...
                            Mihin niitä TUVin papereita sitten enää pussitestin jälkeen tarvitsee? Jos päästöistä ja tehoista on tarvittavat dokumentit, ja ne ovat kunnossa, niin ei kai se niillä TUVin papereilla enää paremmaksi tule.

                            Noista tehoista onkin jo ollut puhetta. Tehoahan siinä nettiauton herkussa on väittämän mukaan noin tuplat, eli ahtopainetta pitäisi olla noin 1 bar. 0,5 barilla ei pääse vielä lähellekkään, ja 1 bar on sitten taas muuten vakiolle moottorille aika paljon.

                            Hiukan epäilen itsekin noita tietoja, enkä minä ainakaan löytänyt ilmoituksesta mainintaa siitä, että olis mitenkään lailliset nuo tehot. Jos on kaikki muutokset rekisteriotteessa, niin otteeseen merkityt tehot on varmaan hieman pienemmät.
                            Last edited by Bullitt; 20-08-2007, 17:19.


                            Comment

                            • 330Dbimmeri
                              Bimmer Rookie
                              • Jun 2007
                              • 58

                              #29
                              Originally posted by 330Dbimmeri View Post
                              voiko pitää paikkaansa tuo tehonlisäys mitä tämä kitti tarjoaa??



                              Jos pitää nii minusta melko edullinen:think

                              Ja tarviiko näillä tehoilla uusia voimansiirron puolelta mitään?

                              Comment

                              • jannmann
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2003
                                • 5856
                                • Joccis City

                                #30
                                Originally posted by Bääm View Post
                                Onhan siellä ylempänä rekisterinumero. Joku voi siitä selvittää onko se laillinen. Jos kiinnostaa...
                                Jos sulla olis yhtään logiikkaa, olisit älynnyt että KW-337, ei ole rekisteri numero vaan tarkoittaa auton tehoja kilowatteina.. 337kw=460hv
                                Aprilia RSV4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎