E46 härpäkkeiden ohjelmointi

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dunky
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Ja tuota ei millään CarSoftilla sitten voi tehdä... Eli kyseisiin toimenpiteisiin tarvii ehdan Bemarin softan jota ei vielä kertaakaan, ainakaan itselle, ole tullut mistään vastaan.
    Et ole vain tarpeeksi etsinyt

Leave a comment:

• mailman
    replied
    Ja tuota ei millään CarSoftilla sitten voi tehdä... Eli kyseisiin toimenpiteisiin tarvii ehdan Bemarin softan jota ei vielä kertaakaan, ainakaan itselle, ole tullut mistään vastaan.
    Joku taisi sanoa, että Vantaan Metro-Auto Airportissa noiden muistien modaaminen ~50e. Hommanahan tuo on mitättömän pieni (paitti joku huolto saanu tästäKIN ongelman) kun vaan on selvänä mitä asiakas haluaa.

Kannattaa kokeilla hakusanoja "car memory" ja "key memory"

Leave a comment:

• Lepotila
    replied
    Originally posted by baijerilainen View Post
    Paljonko kustantaa huollossa jos haluaa muutoksia.... meinaan jos tulee helvetin kalliiksi niin kannattaa varmaan harkita piuhan ostamista läppäriin. Itse ajattelin laittaa valoautomatiikan, keskuslukituksen silla lailla että jos unohtuu auki niin menee automaattiseti kiinni ja pelkääjän puolen peilin peruutusasennon.
    Kysyin Porin Rinta-Joupilta tota vilkkujen vilkautusta lukittaessa, niin 100€ olisivat halunnet noisesta toimenpiteestä.

Leave a comment:

• baijerilainen
    replied
    paljonko se kustantaa

Paljonko kustantaa huollossa jos haluaa muutoksia.... meinaan jos tulee helvetin kalliiksi niin kannattaa varmaan harkita piuhan ostamista läppäriin. Itse ajattelin laittaa valoautomatiikan, keskuslukituksen silla lailla että jos unohtuu auki niin menee automaattiseti kiinni ja pelkääjän puolen peilin peruutusasennon.

Leave a comment:

• erese
    replied
    Originally posted by juu-das View Post
    elikkäs tuon listan mukaan sais e39:iin ohjelmoitua saattovalot?

siis sellaiset saattovalot kun ovet laittaa kiinni niin ajovalot syttyy määrätyksi ajaksi

nyt saattovalot toimii pelkästään pitkien viikseä vetäsemällä..

edit: vai meinaako toi just sitä pitkien katkaisiasta kytkettävää saattovaloo?
    Meinaa varmaan viiksestä vetämällä toimivia saattovaloja...

Leave a comment:

• juu-das
    replied
    elikkäs tuon listan mukaan sais e39:iin ohjelmoitua saattovalot?

siis sellaiset saattovalot kun ovet laittaa kiinni niin ajovalot syttyy määrätyksi ajaksi

nyt saattovalot toimii pelkästään pitkien viikseä vetäsemällä..

edit: vai meinaako toi just sitä pitkien katkaisiasta kytkettävää saattovaloo?
    Last edited by juu-das; 02-10-2007, 19:14.

Leave a comment:

• Lallevihtinen
    replied
    Minä haluasin että vilkut välähtää 2 kertaa kun auton lukitsee ja kerran kun sen avaa, onnistuukohan tälläinen?
    Vilkut saa välähtään kerran ku ovet lukitsee, toinen hyvä muutos on valomuisti. Muuta järkevää ei kai ole.:think

Leave a comment:

• Tomppa123
    replied
    Originally posted by tabasco View Post
    Onkos nämä siis sellaisia, että asetuksien muuttaminen vaatii jonkin ulkoisen aparaatin, eikä siten onnistu auton omia nappuloita painelemalla?
    konehuoneen pistokkeeseen piuha merkkiliikkeessä, sitten koneelta ruksimaan muutoksia!

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    Onkos nämä siis sellaisia, että asetuksien muuttaminen vaatii jonkin ulkoisen aparaatin, eikä siten onnistu auton omia nappuloita painelemalla?

Leave a comment:

• erese
    replied
    Niin joo... eli. Mitä kaikkea tuohon e46 -02 touringiin pystyy ohjelmoimaan huollossa. Vilkkujen väläytys lukittaessa yms. Huhuja olen kuullut että esim pelkääjän peilin kääntökulman voisi ohjelmoida, siis kun pakittaa autoa. Mitäs muuta olette huollon yhteydessä pyytäneet tekemään... Minä haluasin että vilkut välähtää 2 kertaa kun auton lukitsee ja kerran kun sen avaa, onnistuukohan tälläinen?
    Tuolta löytyy lista noista ominaisuuksista mitä saa ohjelmoitua http://www.e38.org/E38-Options.pdf

Leave a comment:

• baijerilainen
    started a topic E46 härpäkkeiden ohjelmointi

E46 härpäkkeiden ohjelmointi

Niin joo... eli. Mitä kaikkea tuohon e46 -02 touringiin pystyy ohjelmoimaan huollossa. Vilkkujen väläytys lukittaessa yms. Huhuja olen kuullut että esim pelkääjän peilin kääntökulman voisi ohjelmoida, siis kun pakittaa autoa. Mitäs muuta olette huollon yhteydessä pyytäneet tekemään... Minä haluasin että vilkut välähtää 2 kertaa kun auton lukitsee ja kerran kun sen avaa, onnistuukohan tälläinen?
Working...