tuli hankittua muutama setti mittaritaustoja saksanmaalta ja nyt olisinkin valmis kuulemaan vinkkejä/ohjeita miten mittariston viisarit irroitetaan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 mittaritaustojen vaihto
Collapse
X
-
Sinuna en kyllä lähtisi irroittamaan viisareita ihan kun vasta viime tipassa. Eri maiden vastaavilta keskustelupalstoilta olen lukenut ko. topicciin liityviä keskusteluita ja usein viisareiden irroittamisen seurauksena on ollut viisareiden väpätystä yms. toimimattomuutta. En halua yleistää, mutta kannattaa itse harkita.
Vaihdoin itse viikko sitten mhw:n pohjat 36:seen ja niissä oli viisareiden kohdalla poikkileikkaus, jotta ne voi pujottaa paikoilleen viisareihin koskematta. Mhw:n pohjat ovat valmiiksi leikattu tehtaalla/missä ikinä niitä valmistetaankin. Mutta taas jos taitoa ja tietoa löytyy niin mikäs siinä sitten... :?Rälläkkä is the only way...
-
-
Kuten sanottu, jos mitenkään pystyt välttämään viisareiden irroituksen niin aina parempi, MUTTA jos ne on aivan pakko irroittaa niin niiden pitäisi lähteä ihan nostamalla.
Kun laitat viisareita takaisin, niin laita mittaristo ensin takaisin kiinni piuhoihin niin se kalibroi itsensä. Jos laitat viisarit kiinni ennen piuhoja, saattavat ne näyttää päin helvettiä. Muutenkin ole tarkka niiden viisareiden asennon kanssa, tai no, varmasti ymmärrät ollakin
Jotkut sanoo, että joutuivat hankkimaan uuden mittariston, jotkut sanoo että homma toimii ongelmitta. Kerro sitten miten kävi
Comment
-
-
Originally posted by matieeb1 View Posttuli hankittua muutama setti mittaritaustoja saksanmaalta ja nyt olisinkin valmis kuulemaan vinkkejä/ohjeita miten mittariston viisarit irroitetaan...*BMW 320d -02*
Comment
-
Comment