Announcement

Collapse
No announcement yet.

320d (e46 110kw) imusarjasta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ikuinen aloittelija
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 336
    • maa

    320d (e46 110kw) imusarjasta

    Lueskelin joutessani brittien juttua noista imusarjan läpistä. Niiden kanssa näyttää olleen ongelmia useammallakin. Onnistuukohan näissä noiden käytöstä poisto kuinka helposti vai joutuuko purkamaan koko himmelin?


    Last edited by Ikuinen aloittelija; 05-11-2007, 10:04. Reason: pari linkkiä
    G30 520d Xdrive Sport -18
    F30 320i Xdrive Limited Ed. -15
  • Sampza
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1398
    • Rovaniemi

    #2
    Noniin eihän se hyvin alkanut. Samana päivänä kun pihaan ilmestyy -02 320d niin aletaan jo pelotella noista imusarjan läpistä

    Onkos noi juurikin samaisia läppiä joista on saanut lueskella esim 530d-ongelmissa?? Ja oliko vielä niin että em, mallissa ongelmat yleensä 200tkm molemmin puolin?

    ..kallis kilaus
    ..Tikittävä aikapommi
    ..jne..
    320d touring M-sport -09
    320d -02
    1250 Bandit S

    Comment

    • Cell
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7037
      • Uusikaupunki

      #3
      Samanlaiset läpät näkyy olevan.
      325i -08
      i3 REx -17
      M5 -98 Imolarot
      535i -90 N/A project (maatumassa)

      Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #4
        No ei vittu. Eikö Bmw osaa yhtään autoa enää tehdä? Perkele, kai se on pakko ostaa e21 seuraavaksi kun muut ei kestä.

        Onko nämä läpät nyt sitten missä malleissa?

        Comment

        • Ikuinen aloittelija
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 336
          • maa

          #5
          Ei ollut tarkoitus pelotella. Meinasinkin tässä kokeeksi tukkia tuon alipaineletkun, josko saisi lisäaikaa puhdistukselle. Saa nähdä meneekö vikatilaan.
          G30 520d Xdrive Sport -18
          F30 320i Xdrive Limited Ed. -15

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Ei mene vikatilaan, ihan sama toimintaperiaate ja tarkoitus kuin 530d:n vastaavissa.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • sirkus
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2004
              • 2195
              • kaustinen

              #7
              Joo ei pitäis mennä noin vanhan vikatilaan mut esim e60 530d menee eli siinä ei pelkkä letkun irrotus ja tulppaus onnistu.
              Chrysler 300c crd touring 2010
              Daily driver
              Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
              Man cave on wheels
              Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
              Built not bought
              V8, only juice&milk come in 2 litres

              Kawasaki zzr1100 fighter


              Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

              Comment

              • Ikuinen aloittelija
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2003
                • 336
                • maa

                #8
                Nämä läpät on käsittääkseni M47TU koneissa eli 150hv ja uudemmissa. Tuolla oli mainittu, että rakennetta on jotenkin muutettu 2005, kuten RealOEM.com:sta käy selville.

                Ja nyt on letku tulpattu.Ei mennyt vikatilaan. Vaikutti sille, että kiihdytyksessä esiintynyt potku/nykäisy hävisi. Nuo on tainnu pitulaiset jumittaa jo pari vuotta. Puran vielä joku päivä tuon imusarjan pois ja tarkistan, ettei läpät ole lähteneet kävelemään... Vielä kun tuon EGR:n "ratkaisisi" niin voisi keskittyä talviajoon.
                G30 520d Xdrive Sport -18
                F30 320i Xdrive Limited Ed. -15

                Comment

                • Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

                  #9
                  Originally posted by sirkus View Post
                  Joo ei pitäis mennä noin vanhan vikatilaan mut esim e60 530d menee eli siinä ei pelkkä letkun irrotus ja tulppaus onnistu.
                  Tieto? Millä tuota tarkkaillaan?
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

                  Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎