Olen tässä katsellut vm. 2003-2004, 320 dieseleitä ja yllättävän harvassa myynnissä olevissa autoissa on mainittu lisävarusteena vakionopeudensäädin. Onko tämä varuste oikeasti niin harvinainen, kuin miltä näyttää? Luulisi, että noinkin uusissa tuon hintaluokan autoissa se olisi lähes itsestäänselvyys.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 vakionopeudensäädin harvinainen varuste?
Collapse
X
-
Originally posted by Olsberg View PostEli siis, jos autossa on monitoimiratti, niin onko siinä silloin aina vakionopeudensäädin?
Comment
-
-
Originally posted by Olsberg View PostEli siis, jos autossa on monitoimiratti, niin onko siinä silloin aina vakionopeudensäädin?
Comment
-
-
Originally posted by Smack View PostEi välttämättä. Itse kävin koeajaan yhtä muistaakseni 2001 vuoden 320d:tä, jossa oli monitoimiratti, muttei vakkaria. Ratti oli ostettu siis vain radion painikkeiden takia.
Monitoimi ratti pitää poikkeuksetta sisällään vakionopeus säätimen E46 mallissa.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View Posthöpön pöppöö, jonkun omia virityksiä tai jotain rikki. tai et osannut käyttää.
Monitoimi ratti pitää poikkeuksetta sisällään vakionopeus säätimen E46 mallissa.
Comment
-
-
Originally posted by jani1632 View PostNo mitenkäs tuo vakkari on mahdollista saada vm.2000 320D autoon....pelkkä ratti/spiraali vaihtamalla...??
Kyseessä manuaalivaihteinen auto.BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by arska84 View PostEnpä tuota tiennyt.. No jos siinä sähköinen kaasu on niin onnistuu,muuten en tiedä. Itsekin tuota haluisin,mutta on mekaaninen kaasu...
"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimann View PostItsellänihän on tuo vakkari, on ratti jossa nappeja(aika kivoja) ja mekaaninen kaasu. Tuolla konehuoneen puolella on sit ilmeisesti sit cruisen moottori vasemmalla jossain iskarintolpan lähettyvilläBMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostNimenomaan näin. Eli vakkari löytyy AINA, jos/kun löytyy tehdasasenteinen monitoimiohjauspyörä.
Comment
-
Comment