Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 suksiluukku

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maukka86
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 488
    • Pirkanmaa

e46 suksiluukku

On päässyt toi lasketteluharrastus puremaan melko kovaa, ja sukset pitäis autoon saada mukaan. Omassa autossani ei ole suksiluukkua, joten miten tekisin sen järkevimmin? Sen verran olen katsonut, että siellä käsinojan takanahan on valmis paikka luukulle, eli pelti vaan pois. Mutta tässä tapauksessa toteutus on melko ruma, ja lisäksi pitäisi leikellä myös kontin verhoiluja, mitkä sitten mahdollisesti repsottaisi ikävästi. Minkälainen on alkuperäisenä lisävarusteena suksiluukku? Onko siinä joku ihan suljettava luukku? Ja saiskohan tuommoisia suksiluukkuja ostettua mistään?
    f22 220i
  • Clavurion
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 9138
    • Oulu

Merkkitiskiltä löytyy jälkiasennussarja suksiluukkuun. KLIK
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• maukka86
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2006
      • 488
      • Pirkanmaa

Originally posted by Clavurion View Post
      Merkkitiskiltä löytyy jälkiasennussarja suksiluukkuun. KLIK
      Ja halpaa on kuin saippua. Ei taida kuitenkaan saada tuota osaa tarvikkeena, joten joutunee etsimään jostain purkaamoilta. Luulen kyllä, että tuota osaa ei ihan hirveästi ole tarjolla?
      f22 220i

Comment

• juhomo
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2007
        • 637
        • Kempele

saattaa se pitkällä etsinnällä ja hyvällä tuurilla jostakin purkubemusta löytyä. Minäkin voisin kyseisen osan ostaa jos joku halvalla myy koska siitä pulssiluukusta on nuisa hifistihommissa hyötyä
        Automyynti, Korjaamo, Rengasmyynti, Hinaus yms:

www.jsautomoto.fi

Comment

• Clavurion
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 9138
          • Oulu

Originally posted by maukka86 View Post
          Ja halpaa on kuin saippua. Ei taida kuitenkaan saada tuota osaa tarvikkeena, joten joutunee etsimään jostain purkaamoilta. Luulen kyllä, että tuota osaa ei ihan hirveästi ole tarjolla?
          Tuolta huutamaan. KLIK
          Tai sitten teet budjettiratkaisun, eli asennuksen alkuvaiheen, pellistä luukun kohta sisään ja kontin verhoiluun reikä. Mulla on nuo originaalin asennusohjeet, jos tarvit, laita sähköposti vaikka privaan.
          E39 530dA -02 M-Sport
          E53 X5 3.0dA -06 Sport
          * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
          Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎