Eli ajoittain E46 mittaristosta kuuluu semmoinen outo surahdus.
Ihan, kuin joku muovinen rulla pyörähtäs.. sellanen viuhh...
Muilla tälläistä?
mulla on E34 tehny sitä aina hetken ku auton sammuttaa... eikä oo häirinny mut se kyllä kuuluu sieltä lämpötilan säätö rullista tai tarkemmin siitä mis on "pieni ritilä"
Mulla kuului myös samantapainen ääni E46:ssa. Mielestäni ääni tuli aina kun kulutusmittarin neula liikkui laidasta laitaan, eli kun auton nopeus laskee niin pieneksi, että mittari menee nollaan.
BMW 523iA -10
ex Audi A4 2.0 TFSI Quattro -09
ex BMW 530iA -04
ex BMW 328Ci -99
ex BMW 325i -87
ex Ascona B -79
mulla on E34 tehny sitä aina hetken ku auton sammuttaa... eikä oo häirinny mut se kyllä kuuluu sieltä lämpötilan säätö rullista tai tarkemmin siitä mis on "pieni ritilä"
Tuo on kyllä sen säätöpaneelin tuuletin, eikä liity tähän mitenkään.
Mulla kuului myös samantapainen ääni E46:ssa. Mielestäni ääni tuli aina kun kulutusmittarin neula liikkui laidasta laitaan, eli kun auton nopeus laskee niin pieneksi, että mittari menee nollaan.
Tällä saattaa olla kyllä jotain yhteyttä. Koska itselläni tuo ääni kuuluu
vain hiljaisissa nopeuksissa, kun kaasua välillä painetaan ja välillä ei.
Tuo on kyllä sen säätöpaneelin tuuletin, eikä liity tähän mitenkään.
Ei oo vielä tästä E46:sta ollut mittaristo pois niin en osaa sanoa.
Jos on samanlainen ääni niin onko vakavaa?
Quote:
Originally Posted by Peksi79 Mulla kuului myös samantapainen ääni E46:ssa. Mielestäni ääni tuli aina kun kulutusmittarin neula liikkui laidasta laitaan, eli kun auton nopeus laskee niin pieneksi, että mittari menee nollaan.
Tällä saattaa olla kyllä jotain yhteyttä. Koska itselläni tuo ääni kuuluu
vain hiljaisissa nopeuksissa, kun kaasua välillä painetaan ja välillä ei.
Onkohan tähän olemassa joku korjaustapa, omassa autossa tuo mittaristo surisee liikkuessaan.
Surahtaa jo virrat kytkiessä jolloin polttoainemittari nousee, myös kulutus ja kierroslukumittari pitävät tätä ääntä.
Myös täällä surisee. Kerkesin aloittamaan uuden threadin että kuuluisi moottori tilasta, mutta ei perskeles se kuuluukin hassusti juuri mittaristosta. tarkemmin ottaen kulutus mittaristosta. Loppuu surina kun kone on tarpeeksilämmenny. Onko tähän surinaan mitään apua/ratkaisua? Ei siitä kyllä tavallaan haittaakaan ole. Kaikesta ylimääräisestä äänestä kyllä tahtoo vaan päästä eroon.
Ajossa: E91 320d - 2006
Ex. E46 320i touring -00
Ex. E36 328i cabrio -95
Ex. E36 320i sedan -97
Ex. E36 325i sedan -91
Comment